2
رئیس هیئت کشتی بسیج کشور:

تقویت، استعدادیابی و کمک به هئیت کشتی از اهداف کشتی بسیج است

  • کد خبر : 11803
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
تقویت، استعدادیابی و کمک به هئیت کشتی از اهداف کشتی بسیج است
رییس هیئت کشتی بسیج کشور با اشاره به اینکه در حوزه کشتی تحت هیچ شرایطی قرار نیست رقیب هیئت کشتی استان باشیم، اظهار داشت: در کنار هم و با همکاری لازم کمک حال کشتی مازندران خواهیم بود چراکه هدف، توانمندسازی و انجام شایسته امور است.

به گزارش “خط شمال” سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در نشست صمیمی با بزرگان کشتی مازندران ضمن اشاره به علاقمندی خود به ورزش کشتی، اظهار داشت: وظیفه خود را نسبت به این رشته ورزشی انجام داده و درصدد تقویت کشتی مازندران هستیم.

رییس هیئت کشتی بسیج کشور افزود: استعدادیابی از جمله موارد کمک ما به هیئت کشتی مازندران است و در صورت عدم ضرورت حضور ما در کنار کشتی استان، قطعا کنار می‌رویم.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه هر ظرفیتی که داریم متعلق به مردم است، گفت: ۱۴۴ سالن کشتی در بیرون از مجموعه سپاه داریم که هیچ ارتباطی به حوزه رزم ما نداشته و متعلق به مردم و کشتی‌گیران استان است‌.

وی ادامه داد: برای برگزاری لیگ کشتی بسیج اگر هیئتی دارد قطعا ورود نخواهیم داشت بنابراین می‌توان با نشست‌ها به‌عنوان یک بازو در کنار هیئت کشتی خواهیم بود.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تمام مربیان همواره بسیج باشند و کشتی‌گیران فرم بسیج پر کنند.

رییس هیئت کشتی بسیج کشور با بیان اینکه درصدد داشتن هر شهرستان، یک خانه کشتی هستیم، عنوان کرد: اکثر شهرستان‌ها خانه کشتی دارند و سالن کشتی نیز برای خانه کشتی ساری در نظر گرفته شد.

سردار مسلمی یادآور شد: با بررسی و پیگیری هیئت کشتی مازندران در رده‌های مختلف می‌توان لیگ کشتی در استان برگزار کرد و هماهنگ با یکدیگر پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه تعامل هیئت کشتی بسیج با هیئت کشتی شهرستان باید وجود داشته باشد، افزود: هدف ما یکی است و همکاری با هیئت کشتی و هیئت کشتی بسیج می‌تواند باعث توسعه و ارتقاء جوانان این استان شود.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: بعد از راه‌اندازی خانه کشتی ساری، سربازان کشتی‌گیر به‌عنوان یک پهلوان در کنار ما هستند و به تمرینات خود ادامه خواهند داد و سربازی آنان با دیگر سربازان متفاوت است.

رییس هیئت کشتی بسیج کشور اظهار داشت: مجوز برای برگزاری کشتی فرنگی و آزاد و تمرین مربیان و کشتی‌گیران سرباز را در استان داریم و اولویت برای ما پهلوانان مازندران هستند تا روزانه تمرین کنند و به منزل برگردند.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: سالن بدنسازی و استخرها به‌صورت رایگان در اختیار پهلوانان کشتی و جوانان مازندرانی است تا سربازی مانعی برای رشد آن‌ها در لین رشته ورزشی نباشد.

وی در پایان گفت: هماهنگی صد در درصدی با هئیت کشتی مازندران داریم و ان‌شالله در هفته دفاع مقدس نشست صمیمی با همه بزرگان کشتی مازندران داشته و از آنان تجلیل می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.