3
هم‌زمان با فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد:

تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران

  • کد خبر : 4177
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران
در آیین بزرگ‌داشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در محل سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، از حسین یحیی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران به‌عنوان دبیر فعال مناطق ده‌گانه کشور تقدیر شد.

“به گزارش خط شمال” وزیر علوم در این مراسم خطاب به مدیران روابط عمومی آموزش عالی کشور گفت: نقش روابط عمومی‌ها تاریخ نگاری است. شما تاریخ را ثبت می‌کنید و زمانی که به عنوان مثال به خبر فناوری خاصی که ظهور پیدا کرده اشاره دارید در واقع تاریخ‌نگاری کرده‌اید.

دکتر زلفی‌گل در این مراسم با بیان این‌که یک خبر از موفقیت علمی یک استاد به عنوان یک الگو، می‌تواند انگیزه یک دانشجو را چند برابر کند، گفت: بنابراین کار روابط عمومی‌ها سازندگی و جریان‌سازی است که با این کار، بستر را برای پذیرش کار خلاقانه، حکیمانه و فناورانه مهیا می‌کنند.

دکتر زلفی‌گل در ادامه با تاکید بر این‌که آموزش نیروهای روابط عمومی در جهت تخصصی‌شدن باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: آگاهی نداشتن، موجب مرگ جسمی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره در جامعه می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنم کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی با بهره‌گیری از اساتید صاحب‌نام و افراد باتجربه برگزار شود.

در پایان این نشست از تعدادی از دبیران مناطق ده‌گانه روابط عمومی، کارشناسان فعال و دو تن از پیشکسوتان روابط عمومی دانشگاه‌ها تجلیل شد که حسین یحیی‌زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران نیز به‌عنوان دبیر فعال مناطق ده‌گانه کشور از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

یادآور می‌شود: دکتر علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، دکتر علی شمسی‌پور، مدیرکل حوزه وزارتی این وزارت‌خانه و دکتر فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای دانشگاه‌های پیام نور و فنی و حرفه‌ای از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.