4
به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت؛

تقدیر رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران از روابط عمومی دانشکده محمودآباد

  • کد خبر : 15344
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
تقدیر رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران از روابط عمومی دانشکده محمودآباد
به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران از محسن یوسفی روابط عمومی دانشکده فنی محمودآباد تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش “خط شمال” دکتر سلمانی در این دیدار با تبریک روز «روابط عمومی و ارتباطات»، گفت: روابط عمومی بخش ارزشمندی در ساختار دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، نهادها و موسسات است و کارکنان آن جزو نزدیک‌ترین افراد به مدیریت دانشگاه هستند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران به نقش روابط عمومی و برنامه راهبردی آن اشاره کرد و افزود: تلاش کنیم که انعکاس خبرهای دانشگاه به سایت دانشگاه محدود نشود بلکه در خبرگزاری ها، روزنامه ها، فضاهای مجازی و رسانه های خارج از دانشگاه نیز منعکس شود و از ظرفیت برون دانشگاهی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

دکتر سلمانی به سفر رئیس جمهور به استان مازندران اشاره و اظهار داشتند: از مسئولین روابط عمومی ها انتظار داریم که با پوشش دقیق، صحیح و به موقع خبری، این سفر رئیس جمهور را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشانند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران در پایان این دیدار از مسئولین روابط عمومی مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران به پاس تلاش ها و خدمات آنها، با اهدای لوح سپاس، تقدیر کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.