1

تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ دینی است

  • کد خبر : 6295
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ دینی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در مازندران گفت: تفکر بسیج برگرفته از فرهنگ دینی است و فرهنگ بسیجی اهل سازش و تسلیم نیست؛ در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون این فرهنگ اثبات شد.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام جعفر رعایتی در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای جامخانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امروز بزرگترین و قدرتمندترین کشور از نظر نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و هیچ ارتشی جرأت چپ نگاه کردن به این کشور  را ندارد.

وی افزود: دولت سیزدهم و کنونی با تفکر بسیجی کارهای جهادی و انقلابی زیادی انجام داد و با تلاش این دولت جهادی طرح‌های مختلفی در کشور اجرا و انجام شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: در حوادث اخیر که به بهانه حقوق زنان و غیره رخ داده باید از تلاش‌های نهادی‌های امنیتی و نظامی و بسیجی در ایجاد امنیت در جامعه تقدیر کرد.

حجت الاسلام رعایتی در پایان با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی حسینی است، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند دشمنان و آشوبگران نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه با حضور بسیجیان این توطئه‌ها خنثی شد؛ انشالله این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.