5
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران خبر داد:

تصویب اعتبار 50 میلیارد تومانی اعتبار اجرای پروژه‌های ارتباطی در محمودآباد

  • کد خبر : 14553
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
تصویب اعتبار 50 میلیارد تومانی اعتبار اجرای پروژه‌های ارتباطی در محمودآباد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از تصویب 50 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش “خط شمال” اسماعیل اعزی در حاشیه نشست استاندار مازندران با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان محمودآباد با اشاره به برنامه های متنوع اداره کل متبوع خویش در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: به همین منظور طی نشستی که با مجموعه همکارانمان در مخابرات منطقه مازندران و اپراتور های تلفن همراه داشتیم در دو حوزه توسعه ارتباطات ثابت و همراه اقداماتی جهت تکمیل و تقویت پوشش مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه شبکه فیبر نوری برای شهرهای محمودآباد و سرخرود اپراتور مربوطه نشست هایی با شهرداران این شهرها داشته است و نیاز است تا تفاهم نامه مربوطه انجام و انشالله عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران ضمن اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی پروژه فیبر نوری در این شهر افزود: در حوزه توسعه ارتباطات همراه در این شهرستان مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتباری برای نصب ۴ سایت جدید در شهرهای محمودآباد و سرخرود و ۲سایت در روستاهای علی آباد و شومیا و بونده درنظر گرفته شده و انشالله بزودی عملیات اجرایی این پروژه ها نیز آغاز خواهد شد.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان مازندران در خصوص اجرایی شدن این پروژه ها همکاری شهرداری این شهرها و دستگاههای اجرایی مرتبط را در تسریع پروژه ها بسیار موثری دانست.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.