5
مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران خبرداد:

تسهیل و تسریع فعالیت‌های بندری و گمرکی در مازندران

  • کد خبر : 11450
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تسهیل و تسریع فعالیت‌های بندری و گمرکی در مازندران
مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران از تسهیل و تسریع در فعالیت‌های بندری و گمرکی در این استان خبرداد.

به گزارش “خط شمال” اولین جلسه تسهیل و تسریع در فعالیت‌های امور بندری و گمرکی استان با هدف توسعه مبادلات تجاری و فعال‌تر کردن مسیر کریدور بین المللی شمال-جنوب با حضور سید عباس حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در بندرامیرآباد تشکیل شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در این جلسه با تاکید بر فرصت بسیار خوب پیش آمده در راستای توسعه همکاری و تعمیق روابط تجاری اقتصادی با روسیه گفت: استانداری مازندران آمادگی دارد در جهت توسعه اقتصاد دریا در بنادر مازندران و استفاده از ظرفیت بالای ترانزیت روسیه طبق تأکید استاندار مازندران همکاری لازم را داشته و رایزنی‌های مورد نیاز را با سطوح کشوری انجام دهد.

حسینی افزود: کریدور شمال-جنوب با محوریت بندرامیرآباد بایستی فعال گردد تا زمینه توسعه روابط اقتصادی و تجاری با روسیه فراهم شده و نهایت استفاده را از این فرصت پیش آمده ببریم.

وی با تاکید بر همسان‌سازی سامانه‌های گمرکات و بنادر استان با اداره کل راهداری و جاده‎ای تصریح کرد: همچنین مبحث فعالیت 24 ساعته گمرکات استان برای ارائه خدمات بیشتر به حوزه حمل و نقل و ارتقای ظرفیت‌های تجهیزاتی و سامانه‌ای بنادر و کمرکات استان با توجه به افزایش ظرفیت واردات و ظرفیت صادرات از بندرامیرآباد از مواردی است که در راستای تسریع و تسهیل در فعالیت‌های بندری در مازندران باید مورد توجه باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: بحث هماهنگی بیشتر بین بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی ذیمدخل در حوزه مباحث بندری و گمرکی نیز از مواردی است که باید مورد پیگیری قرار گرفته و نتایج آن در اختیار استاندار مازندران قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.