3

تراژدی آزار و اذیت دوچرخه‌سواران کاسپین در جاده/ سریالی که تمامی ندارد

  • کد خبر : 5118
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
تراژدی آزار و اذیت دوچرخه‌سواران کاسپین در جاده/ سریالی که تمامی ندارد
دوچرخه‌سواری در جاده‌های ایران حال و هوای دیگر دارد؛ فرق نمی‌کند زن باشی یا مرد چراکه نادانی، بی‌فرهنگی و پرخاشگری بعضی از راننده‌ها به دوچرخه‌سواران در جاده‌ها جنسیت نمی‌شناسد.

به گزارش “خط شمال” متاسفانه اینبار اتفاقی تلخ برای دوچرخه‌سواران گروه کاسپین از محمودآباد در روز جمعه 17 تیرماه رقم می‌خورد که خوشبختانه خطر از بیخ گوش گذشت.

دوچرخه‌سواران کاسپین که مسیر فیلبند به محمودآباد را رکاب می‌زدند توسط راننده سواری با یک سرنشین خانم که تصور می‌کردند یک شوخی با دوچرخه‌سواران کاسپین داشته باشند مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

خودرو به چند نفر از هم رکابان برخورد می‌کند که باعث شده دوچرخه‌سواران از جاده منحرف و فرش زمین شوند؛ دو نفر از دوستان آسیب جدی دیده و به بیمارستان انتقال داده می شوند.

تراژدی متواری شدن راننده سواری مطابق معمول قصه پر غصه داستان شد؛ گاهی همین شوخی به ظاهر کوچک ممکن است چه آسیب‌های روانی و جسمی جبران ناپذیری به بار بیاورد.

اما تنها کسی می‌تواند این آسیب‌ها را درک کند که خود دوچرخه‌سوار باشد، فرقی ندارد زن باشد یا مرد هر دو جنس به شیوه‌های مختلفی مورد آزار و اذیت این راننده‌ها قرار می‌گیرند.

امیدوارم فرهنگ دوچرخه‌سواری برای همه مردم به‌خصوص راننده‌های محترم جا بیفتد که دوچرخه را نیز در جاده یک خورو بدانند نه ابزار شوخی.

در پایان آرزوی سلامتی برای این دو عزیز هم رکاب کاسپین را دارم و امیدوارم هرچه زودتر به طور کامل بهبود یابند و به خانواده کاسپین بپیوندند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.