1

تحول نیازمند توجه به اعتقادات کشور است/ هدف دشمن ضربه به اعتقادات دینی ملت ایران

  • کد خبر : 10627
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
تحول نیازمند توجه به اعتقادات کشور است/ هدف دشمن ضربه به اعتقادات دینی ملت ایران
روحانی مسجد چهارده معصوم سرخ‌رود گفت: تحول نیازمند توجه به اعتقادات کشور است و امام حسین (ع) به کربلا رفت تا تحول ایجاد کند و «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» شکل گیرد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام محمد نورمحمدیان در مراسم شیرخوارگان حسینی که عصر امروز در حسینیه عاشقان برگزار شد، اظهار داشت: جامعه امروز بسیار جامعه سختی شده چراکه از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خصوصا دینی ضربه خورده است.

وی افزود: امام حسین علیه السلام در کربلا حضور پیدا نکرده که برای او گریه کنیم، امام گریه کن نیاز ندارد، ما خودمان نیاز به او داریم و دلیل حضور وی در کربلا نیاز امروز ایشان در جامعه ما است.

روحانی مسجد چهارده معصوم سرخ‌رود تصریح کرد: امام حسین (ع) به کربلا رفت تا تحول ایجاد کند تا«حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» شکل گیرد، تا کربلا را از دست دشمنان نجات دهد.

حجت‌الاسلام نورمحمدیان ادامه داد: اگر حسین واقعه کربلا و شهادت عزیزانش را تحمل کرد، به خاطر تحول بود و امروز و اینجا باب الحوائج به حسینی‌ها نگاه می‌کند، ای به فدای تو یا عبدالله که همه را با هر دینی کنار هم جمع خواهی کرد.

وی خاطرنشانکرد: امروز جامعه ما نیز به تحول نیاز دارد و وظیفه مادران امروز توجه به اعتقادات باشد چراکه فرزندان خود را تربیت می‌کنند.

روحانی مسجد چهارده معصوم سرخ‌رود در پایان یادآور شد: دشمن امروز می خواهد مادر خانواده نتواند فرزند خود را تربیت کند و در حقیقت می‌خواهند تحول اعتقادات را از بین ببرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.