3
به‌مناسبت ۲۸ خرداد؛

تجهیز نظامی در بحبوحه‌ی انقلاب اولین نشانه‌ی فرقه علیه نظام بود/ لزوم شناسایی حیله‌های دشمن در فضای مجازی

  • کد خبر : 10083
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
تجهیز نظامی در بحبوحه‌ی انقلاب اولین نشانه‌ی فرقه علیه نظام بود/ لزوم شناسایی حیله‌های دشمن در فضای مجازی
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تجهیز نظامی در بحبوحه‌ی انقلاب اولین نشانه‌ی عزم جدی این فرقه علیه نظام بوده است.

به گزارش “خط شمال” محسن خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه علنی شدنِ مبارزه ی مسلحانه با نظام در تاریخ ۲۸خرداد ۱۳۶۰ بود، اظهار داشت: از همان بهمن ۵۷ در حال تدارک مبارزه بودند و همواره از خطر جنگ داخلی می‌گفتند به تعبیری با یک عملیات روانی وارد عرصه‌های سیاسی و اجتماعی شدند.

وی تصریح کرد: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم که سرانجام انقلاب اسلامی مانند لبنان و ویتنام خواهد بود سعی در ایجاد تردید در افکار جامعه داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: این هشدار و سخنان رهبر این گروهک /مسعود رجوی/، معنایی جز اینکه آنان یک طرف این جنگ داخلی هستند، نداشت.

خاکزاد ادامه داد: با حمله به پاسگاه‌ها و پادگان‌ها توانستند مقادیر زیاد سلاح جمع‌آوری کنند و در مرحله‌ی بعد ایجاد مخفی‌گاه برای نگهداری همان سلاح‌های سرقت شده که هدفی جز جدایی امت از امام و روحانیت نداشتند.

وی افزود: در طی این سال‌ها ( ۵۷ الی ۶۰) این سازمان تلاش کرد تا هوادارانش را علیه نیروهای مردمی بشوراند و کینه و عداوت را در جامعه نسبت به نظام تزریق کند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در نهایت در ۲۸ خرداد ۱۳۶۰ اعلام رسمی جنگ مسلحانه علیه نظام کردند که ۱۷۰۰۰ ترور توسط این فرقه از همان اهداف بود.

خاکزاد عنوان داشت: در خلال جنگ تحمیلی نیز بعلت عدم موفقیت در صحنه‌های سیاسی، با استفاده از سپر انسانی به مبارزه علیه انقلاب با حمایت امریکا و رژیم بعث پرداختند که جنایات آنان از تاریخ محو نخواهد شد.

وی بیان کرد: آخرین و آشکارترین مبارزه‌ی این جبهه2ی باطل، بعد از ظهر ۳ مرداد ۱۳۶۷ بود که با حمایت ارتش عراق توانستند از محور سر پل ذهاب گذشته و اسلام‌آباد را به تصرف در آورند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در نهایت در حال عبور از تنگه‌ی پاتاق بودند که با دلیرمردان جمهوری اسلامی ایران روبرو شدند و با حدود ۲۰۰۰ کشته و ۱۰۰۰ زخمی و انهدام ادوات جنگی، با شکست مواجه شدند اما، هنوز در آشوب‌ها و فتنه‌ها و نابسامانی‌های اطراف، رد پای آن فرقه دیده می‌شود.

خاکزاد در پایان خاطرنشان کرد: بهترین آموزه در ۲۸ خرداد، ضمن پاسداشت خون شهیدان و اطاعت از رهبر فرزانه، این است که حیله‌های دشمن را بویژه در فضای مجازی شناسایی کنیم و به روایت‌های حق محور بپردازیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.