5

تجلیل از سفیدپوشان مهربان به نیابت از امام مهربانی‌ها در محمودآباد

  • کد خبر : 6321
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
تجلیل از سفیدپوشان مهربان به نیابت از امام مهربانی‌ها در محمودآباد
خادمیاران محمودآبادی در روز پرستار از چند پرستار زحمت‌کش این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش “خط شمال” هم‌زمان با سالروز میلاد باسعادت عقیله بنی‌هاشم، بی‌بی زینب کبری(سلام‌الله علیها) و روز پرستار، جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد با حضور در چند مرکز بهداشتی و درمانی این شهرستان از چند تن از پرستاران فعال و زحمت‌کش تجلیل کردند.

خادمان امام رئوف(ع) با هماهنگی و حضور جناب آقای دکتر رحمانی مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی «سلامت»، ابتدا با حضور در درمانگاه هفتم تیر محمودآباد با کادر درمانی آن درمانگاه دیدار کرده و ضمن تبریک روز پرستار از زحمات کادر درمان تقدیر کردند.

همچنین در این دیدار از دو تن از پرستاران خدوم و زحمت‌کش آن مرکز با اهدای تبرکات حرم و قطعه‌ فرش متبرک حرم رضوی تجلیل به عمل آمد. ضمناً نمک و نبات متبرک حرم رضوی بین پرسنل شاغل در آن درمانگاه و همچنین مراجعه‌کنندگان توزیع شد.

سپس خادمیاران امام رضا(ع) با هماهنگی و همراهی جناب آقای یوسف‌زاده مسئول کانون خدمت رضوی روستای چهارمحل، راهی مرکز جامع خدمات سلامت روستایی روستای متوریج شدند و با زمزمه نوای «ای صفای قلب زارم…» وارد آن مرکز درمانی شده و با کادر درمان آن مرکز دیدار کردند. در این دیدار نیز از یکی از پرستاران شاغل در آن مرکز با اهدای تبرکات حرم و قطعه فرش متبرک حرم رضوی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه خادمان امام رئوف(ع) با حضور در روستای قصابکتی بر سر مزار خادمیار فقید مرحومه خیرالنسا شیرگاهی که از کارکنان زحمت‌کش مرکز بهداشت شهرستان محمودآباد بود حاضر شدند و فاتحه‌ای را نثار روح آن مرحومه کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.