2
به‌مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی معابر در 32 روستای محمودآباد هزینه شد

  • کد خبر : 8549
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی معابر در 32 روستای محمودآباد هزینه شد
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد گفت: در راستای ساماندهی معابر و دفع آب‌های سطحی در زمینه اجرای طرح هادی از قبیل احداث جوی و جدول، کانیو، کانال و پل، زیرسازی و آسفالت، از محل اعتبارات استانی، ملی، نماینده و قیر مصرفی برای 32 روستا اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش “خط شمال” موسی فیاض‌بخش در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ما در راستای گرامیداشت 21 فروردین، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 امام (ره) در مورد عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد در سال 1401 اظهار داشت: در رابطه با سند دار نمودن قطعات مسکونی و زراعی داخل محدوده قانونی روستا در جهت تثبیت مالکیت زمین و رفع اختلافات ملکی،ارزش افزوده ملک روستایی و ضمانت در تمام بانک ها برای اخذ تسهیلات و استفاده از اسناد در مراجع قضایی، تعداد 471 فقره سند مالکیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود: در زمینه مقاوم سازی بناها در روستاها از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی تسهیلات بالغ بر 312000000000 ریال (سی و یک میلیارد و دویست میلیون تومان) با همکاری بانکهای عامل(ملت،تجارت،ملی،صادرات،سپه،کشاورزی،رفاه مرکزی و ساحلی،پست بانک) با نرخ سود 5 درصد به متقاضیان ارائه شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان و کمیته امداد امام خمینی 8 واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر32000000000 ریال ( سه میلیارد و دویست میلیون تومان) افتتاح شده است.

فیاض‌بخش در ادامه گفت: در راستای ساماندهی و اصلاح بافت موجود و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف بازنگری و تصویب طرح هادی 8 روستا با اعتباری بالغ بر5600000000 ریال( پانصد و شصت میلیون تومان) انجام شد.

وی در پایان یادآرو شد: در راستای ارائه خدمات فنی و پاسخ به استعلامات 3620  فقره پاسخ استعلام به متقاضیان جهت اخذ مجوزات ارائه شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.