3

برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره‌وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند

  • کد خبر : 3291
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره‌وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند
با مشارکت دانشگاه مازندران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اولین رویداد تخصصی بهره‌وری صنایع و HSEE(رویداد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی) صنایع مازندران به‌صورت مجازی برگزار و داوری گردید که منتخبان آن طی آیینی تجلیل خواهند شد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ دکترحجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران هدف از برگزاری این رویدادها را گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، نوآوری و‌ مساله محورشدن فعالیت‌های صنایع و ایجاد خلاقیت و انگیزه علمی در بین دانشگاهیان و ‌صنعت‌گران دانست.

شایان ذکر است: در رویداد HSEE از میان ۸ شرکت کننده که به مرحله داوری راه یافتند، شرکت روماک سیستم آویژه صنعت آریان، رتبه اول، گروه صنعتی دانش بنیان مازرون فوم، رتبه دوم و شرکت پلاستونیک ساری، رتبه سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در رقابت بین شرکت کنندگان رویداد بهره‌وری که ده تیم به مرحله داوری رسیدند تیم نگارخودروی شمال، حائز عنوان اول و تیم یکتا نیرو صنعت نیکان، دوم و ‌شرکت سیم و کابل آمل، سوم شدند.

به گفته دکتر غنودی، در نظر است در مراسم اختتامیه، در روز شنبه سی‌ام بهمن 1400، در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران، از برگزیدگان این رویداد، تجلیل شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.