4

برگزاری کاروان سلامت و دوره آموزشی در منطقه کم برخوردار آمل

  • کد خبر : 14750
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
برگزاری کاروان سلامت و دوره آموزشی در منطقه کم برخوردار آمل
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از برگزاری کاروان سلامت دوره آموزشی کمک‌های اولیه و جشن عید مبعث در منطقه کم برخوردار اسپیاری شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خط شمال، جمشید نیک زاد در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، کاروان سلامت این جمعیت با مشارکت شبکه سلامت، با حضور پزشکان متخصص عفونی و عمومی، پرستاران، بهورزان و کارشناسان دارویی تیم درمان اضطرار در منطقه کم برخوردار اسپیاری شهرستان آمل برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در همین زمینه ادامه داد: در این کاروان سلامت ۲ پزشک متخصص و عمومی، ۲ پرستار و بهورز و ۲ کارشناس دارویی حضور داشتند و پس از ویزیت رایگان، توزیع دارو نیز صورت گرفت.

نیک زاد زاد با اشاره به بهره وران این برنامه افزود: در اجرای این برنامه که با حضور کارشناس و اعضای داوطلبان برگزار شد تعداد ۸۵ نفر از اهالی منطقه ویزیت شده و دارو دریافت کردند. که ارزش این خدمات بیش از ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس‌ جمعیت هلال احمر شهرستان آمل بخش دوم سخنان خود به برگزاری برنامه های فرهنگی آموزشی و جشن عید مبعث در حاشیه برگزاری این کاروان سلامت اختصاص داد و گفت: به منظور آگاهی بخشی عمومی و همچنین اطلاع رسانی های امدادی به عموم جامعه آموزش امداد و کمک های اولیه در برگزاری این کاروان سلامت انجام شد و حاضرین از این آموزش ها بهره مند و با اصول امداد و کمک های اولیه آشنا شدند.

نیک زاد در پایان بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن عید مبعث مراسم جشنی با حضور هنرمندان ویژه کودکان و نوجوانان همراه با اجرای برنامه های شاد و مسابقات در این منطقه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.