4

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سرخ‌رود/ ورزش همگانی پايه ورزش قهرمانی است

  • کد خبر : 13154
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سرخ‌رود/ ورزش همگانی پايه ورزش قهرمانی است
همايش بزرگ پياده‌روی خانوادگی به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز جمعه با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم، هيئت‌های ورزشی و مسئولان بخش و شهر سرخ‌رود برگزار شد.

به گزارش “خط شمال” در اين همايش، شركت كنندگان از گلزار شهدا جنب مصلی شهر تا پلاژ قوری با طی مسير حدود بیش از ۳ كيلومتري را پياده روی كردند.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان سرخ رود در حاشیه اين همايش گفت: ترويج و توسعه ورزش همگاني، کاهش آسیب اجتماعی، ارتقاء سطح سلامت روحی و جسمی افراد، ايجاد شور و نشاط در بين آحاد مردم از اهداف برگزاري اين همايش بود.

محمد اکبرزاده دبیر اجرایی همایش در ادامه افزود: ورزش همگاني پايه ورزش قهرماني است بايد مردم را تشويق و ترغيب به اهميت ورزش دهيم تا اثربخشي بيشتر آن را در ميان اقشار مختلف مردم شاهد باشيم.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان اظهار داشت: در طول هفته تربیت بدنی بيش از ۶۰ برنامه ورزشي در محلات ، بوستان ها و مدارس برگزار شده است.

وي گفت: در حاشيه برگزاري همايش، جشن بزرگ کودک نیز جهت انگیزه کودکان آینده سازان این دیار برگزار شد و به تمامی شرکت کنندگان در جشن کودک جهت ترویج فرهنگ ورزش سالم و تقدیر از مردم در اهتمام به سلامت فردی و اجتماعی به رسم یادبود جوايزي اهدا شد.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان از همكاري فرمانداري ، اداره ورزش و جوانان ، بخشداری سرخ رود ، نهاد امامت جمعه، شوراي اسلامی و شهرداري، نیروی انتظامی، اصحاب رسانه و مسئولان كميته هاي هيأت ورزشي هاي همگاني تقدير و تشكر كرد.

اين همايش به همت هیئت ورزشهای همگانی، اداره ورزش و جوانان ، شوراي اسلامي و شهرداري سرخ رود برگزار شد در پايان اين همايش با قيد قرعه جوايزي مانند دوچرخه، لوازم و البسه ورزشی به شركت كنندگان اين همايش اهدا شد.

اکبرزاده رییس پیاده‌روی هیئت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: همزمان همایش پیاده روی خانوادگی در سطح شهر های استان برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.