10

برگزاری سه‌شنبه مهدوی در جمع دانش‌آموزان منطقه گزنک لاریجان

  • کد خبر : 2617
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
برگزاری سه‌شنبه مهدوی در جمع دانش‌آموزان منطقه گزنک لاریجان
سه‌شنبه مهدوی این هفته با حضور خادمیاران محمودآبادی در جمع دانش‌آموزان یکی از مدارس منطقه گزنک واقع در بخش لاریجان شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ در سه‌شنبه‌ای دیگر و در راستای برگزاری برنامه سه‌شنبه مهدوی که هر هفته به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود، این بار جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد با حضور در دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه شهید باهنر منطقه گزنک لاریجان، سه‌شنبه مهدوی را در این دبیرستان و با حضور دانش‌آموزان، معلمان، کادر اداری مدرسه و رئیس آموزش و پرورش بخش لاریجان برگزار کردند.

خادمیاران محمودآبادی با حمل پرچم مقدس حرم مطهر رضوی و با زمزمه «یا علی موسی‌الرضا» وارد این دبیرستان شدند و مورد استقبال دانش‌آموزان و معلمان و کادر اداری دبیرستان قرار گرفتند.

در بخشی از این مراسم سخنان کوتاهی توسط جناب آقای هاشمی‌نسب مدیر دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد ایراد شد.

در ادامه این مراسم دفتر‌چه‌های مزین به تصاویر شهدا و بسته‌های متبرک رضوی بین دانش‌آموزان، معلمان و کادر اداری مدرسه توزیع شد.

بسته متبرک ویژه‌ای نیز به مدیر این دبیرستان تقدیم شد و همچنین یک قطعه فرش متبرک حرم رضوی با دستان استاد هنرمند، استاد محمد کثیری به رسم یادبود به جناب آقای سلحشور رئیس آموزش و پرورش بخش لاریجان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.