2
مسئول اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر اعلام کرد:

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) با حضور هزار زائر مازندرانی

  • کد خبر : 7570
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
برگزاری جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) با حضور هزار زائر مازندرانی
مسئول اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر گفت: جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با حضور هزار زائر مازندرانی برگزار می‌شود.

به گزارش “خط شمال” عبدالله گرزین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اردوگاه شهید بلباسی از نهم اسفند تا یکم و دوم ۱۴۰۲ میزبان زائرین شهدا بوده و در بازه زمانی نهم، یازدهم و پانزدهم که میزبان زائرین هستیم تنوع زائر در اردوگاه خیلی زیاد است و از گروه دانش آموز، دانشجو و پیشکسوت در کنار زائرینی که به همراه خانواده عزیمت کردند را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ا توجه به تغییر رویکرد در مجموعه اردویی راهیان نور و ایجاد زیرساخت‌های مناسبت، از سال گذشته شاهد حضور چشمگیر خانواده‌ها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و بازدید از مقتل شهدا هستیم.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر تصریح کرد: از نهم اسفند در اردوگاه شهید بلباسی میزبان قریب به چهار هزار و ۵۰۰ زائر شهدا هستیم و پبش بینی ما این است تا دوم فروردین ۱۴۰۲ ستاد راهیان نور استان مازندران و اردوگاه شهید بلباسی میزبان نزدیک به ۱۵ هزار زائر استان مازندران باشیم.

گرزین خاطرنشان کرد: در زمینه خدمات بهداشتی، فرهنگی، رسانه‌ای، تغذیه‌ای و ایاب و ذهاب از ابتدای سفر برنامه ریزی‌هایی در شهرستان خرمشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی با توجه به اعیاد شعبانیه اقدامات ارزشمندی انجام شده است و برپایی جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع)، مولودی خوانی و نورافشانی در اردوگاه شهید کابلی در خرمشهر از آن جمله است.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر افزود: همچنین جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با حضور ۱۰۰۰ زائر راهیان نور از جمله این برنامه‌هاست.

گرزین یادآور شد: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی چشمگیر است، دشمن علی‌رغم هزینه‌هایی که در زمینه جنگ ترکیبی و رسانه‌ای کرده تا دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها را از ارزش‌های انقلاب و شهدا دور کند، موفق نشد و ما امروز شاهد استقبال آن‌ها از این سفر معنوی هستیم.

وی در پایان گفت: همانطوری‌که در بحث گردشگری سیاحتی توجه می‌شود انتظار داریم مسئولین به سفر‌های راهیان نور توجه کنند چرا که جامعه ما نیاز دارد با این دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس آشنا شود.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.