5
دبیرکل رویداد ملی طرح کمند در استان مازندران خبر داد:

برگزاری اختتامیه اولین دوره رویداد ملی کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر با عنوان طرح کمند

  • کد خبر : 664
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
برگزاری اختتامیه اولین دوره رویداد ملی کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر با عنوان طرح کمند
اولین دوره رویداد ملی کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر با عنوان طرح کمند پس از سه ماه فعالیت دردانشگاه مازندران به ایستگاه اختتامیه رسید.

دکترجمال قاسمی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران، هدف از این طرح حرکت بخش را توانمندسازی دختران دانشجو، حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه درسطح دانشگاه‌های استان مازندران اعلام کرد و افزود: ۲۲۶ ایده از شرکت کنندگان، به دبیرخانه رویداد ارسال گردید که ۲۹ ایده منتخب شدند.

دبیرکل رویداد ملی طرح کمند در ادامه اظهارداشت: دراین رویداد پس از فراخوان، کارگروه تخصصی ۲۹ ایده و طرح را برای ورود به مرحله نهایی و‌ شرکت درکارگاه‌ها و کسب مشاوره‌های لازم انتخاب نمودند که در نهایت ۸ طرح موفق به راه‌یابی به مرحله داوری شده و در پایان به سه طرح به‌عنوان برگزیدگان رویداد جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

دکترجمال قاسمی گفت؛ صنایع دستی، تولیدات کشاورزی، تولیدات غذایی وخوراکی، تکنولوژی و ‌مهندسی، پوشاک، دوخت، طراحی پارچه و‌لباس، عکاسی،گرافیک و‌ هنرهای تجسمی، محیط زیست (تولیدات بازیافتی)، کارآفربنی اجتماعی و‌گردشگری، 9 محوراصلی فراخوان رویداد بود.

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران خاطرنشان ساخت: ۵۲۲ نفرساعت در دوره‌های آموزشی پرورش افکار، آشنایی با استارت آپ‌ها، کارگروهی و ‌تیم سازی، اصول کارآفرینی، آشنایی با امورمالی، آشنایی با شرکت‌های موفق، برندسازی، مدل کسب وکار و ‌نحوه ارائه و انتقال تجربه کارآفرینی بانوان شرکت نمودند.

یادآور می‌شود این وبینار در روز سه‌شنبه پانزدهم تیرماه 1400، با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور خانواده، معاون فرهنگی و‌اجتماعی وزارت عتف و مقامات دانشگاهی در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.