4
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران خبر داد:

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

  • کد خبر : 1100
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد طی سه روز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح کشور خبر داد.

دکتر محمدحسین فاطمی با اعلام  اینکه دانشگاه مازندران نیز به‌عنوان یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون است، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400 در صبح روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، تاریخ‌های 6، 7 و 8 مرداد ماه 1400 با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که تعداد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران 2274 نفر شرکت خواهند داشت، افزود: تمامی داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت ورود به جلسه‌ خود را دریافت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران تصریح کرد: داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند. از ورود متقاضیانی که کارت شرکت در آزمون و مدارک شناسایی معتبر(کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به‌عمل خواهد آمد. هم‌چنین استفاده از ماسک در این جلسه الزامی است.

دکتر فاطمی در پایان تاکید کرد: رفع نقص کارت ورود به جلسه در دفتر آزمون‌های سازمان مرکزی دانشگاه از روز دوشنبه 4 مرداد ماه 1400 تا پنج‌شنبه 7 مرداد ماه 1400 صبح‌ها از ساعت 30: 8 تا 12 و عصرها از ساعت 14 تا 18 انجام می‌گیرد؛ آزمون‌ها صبح رأس ساعت 8 شروع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.