5

بررسی 150 پرونده در کمیسیون تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغی در محمودآباد

  • کد خبر : 4031
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
بررسی 150 پرونده در کمیسیون تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از بررسی 150 پرونده در کمیسیون تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغی در این شهرستان موافقت شد.

“به گزارش خط شمال” محمد هادی زاده گفت: در سال 1400 تعداد 150 پرونده به مساحت بیش از 90 هزار متر مربع شامل پرونده های ماده 3 و طرح های مشمول عوارض ماده 2 قانون حفظ کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغی شهرستان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: تعداد 5 پرونده به مساحت 172 هزار و 600 متر مربع در قالب تبصره چهار و یک در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تصویب و مجوز صادر شده است.

به گفته هادی زاده، کمیسیون تقویم در این شهرستان با حضور نمایندگان فرمانداری، مدیریت جهاد کشاورزی، اداره امور اقتصادی و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل که جلسات آن با حضور همه اعضا رسمیت‌ یافته و رأی اکثریت اعضا معتبر و لازم‌الاجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد یادآور شد: قیمت روز اراضی زراعی و باغ ها با کاربری جدید یا مورد تقاضا توسط کمیسیون تقویم، با در نظر گرفتن ارزش کاربری‌های مشابه در نزدیکترین فاصله عرفی از محل وقوع ملک، دوری و نزدیکی به شهرها، روستاها و امور خدماتی و زیربنایی و با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات محلی و بازدید زمین دیده می‌شود، قیمت تعیین‌شده نیز کمتر از قیمت روز زمین با کاربری فعلی نیست.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.