4

بررسی بازار و نظارت بر قیمت‌ها/ برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 2898
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
بررسی بازار و نظارت بر قیمت‌ها/ برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: نظارت بر عرضه کالا مطابق قیمت مصوب، با جدیت انجام و در صورت مشاهده تخطی از این امر، واحد صنفی متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمد هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تاکید بر اولویت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و تنظیم بازار در سطح شهرستان اظهار داشت: به منظور پایش بازار نیروهای بازرسی و نظارت مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صمت، اداره تعزیرات حکومتی و قرارگاه شهید امانی شهرستان محمودآباد بر قیمت کالاها نظارت و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره اینکه نباید مردم تفاوتی بین قیمت مصوب کالا و قیمتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد احساس کنند، افزود: نظارت بر عرضه کالا مطابق قیمت مصوب، با جدیت انجام و در صورت مشاهده تخطی از این امر، واحد صنفی متخلف مطابق با قانون برخورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه احتکار نابخشودنی است و نباید با فرد محتکر مسامحه شود تاکید کرد: نظارت بر انبارها، جلوگیری از فعالیت دلالان و ذخیره‌سازی مطمئن از کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی است.

هادی‌زاده همچنین از مردم خواست تا در صورت مواجه با مغازه‌دارانی که اقدام به گرانفروشی، عدم درج قیمت کرده مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۲۴ به اداره تعزیرات حکومتی گزارش نمایند او همکاری مردم را سدی در برابر افراد سودجو و گرانفروش دانست.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.