14

برخورد قانونی پلیس با افرادی که طی درگیری در سی‌سنگان نوشهر امنیت و آسایش مردم را به بازی گرفته‌اند

  • کد خبر : 5711
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
برخورد قانونی پلیس با افرادی که طی درگیری در سی‌سنگان نوشهر امنیت و آسایش مردم را به بازی گرفته‌اند
در پی درگیری و نزاع تعدادی از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، ۲ شب گذشته در پارک منطقه سی سنگان نوشهر ، پلیس نوشهر به فوریت وارد عمل شد.

به گزارش “خط شمال” گزارش ها حاکی از آنست که علیرغم هشدار و تاکید پلیس نسبت به لزوم رعایت امنیت و آسایش مردم ، تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه سی سنگان نوشهر با یکدیگر درگیر شدند و اقدام به کشیدن قمه و کتک کاری جمعی کردند .

پس از این اتفاق ناگوار و این نزاع ، بلافاصله با حضور ميدانی و دستور سرهنگ اکبر درویشی فرمانده مقتدر انتظامی شهرستان نوشهر ، تیم‌ تجسس و اکیپ اطلاعاتی تشکیل که در این عملیات تاکنون ۳ نفر از عوامل و نفرات اصلی این درگیری دستگیر و تلاش برای دستگیری نفرات دیگر نیز ادامه دارد .

گفتنی است ضمن صدور حکم توقیف برای خودروی عامل این حادثه عجیب که هنوز دلیل اصلی آن به درستی مشخص نیست ، واحد تجاری مربوطه در محل درگیری در منطقه سی سنگان بخش مرکزی نوشهر ، توسط نیروی انتظامی نوشهر پلمپ شد و در این خصوص با تشکیل پرونده قضایی مقرر شد ، جهت رسیدگی دقیق به حادثه ، علت آن و در راستای طی مراحل قانونی ، دستگاه قضا مابقی ماجرا را پیگیری کند ‌.

امید است با برخورد اکید قانونی با هرکس که در ایجاد بی نظمی و برهم زدن امنیت و آسایش مردم اقدام می‌کند ، جامعه بدور از درگیری ها و دعواهای محلی ، آسایش و امنیت عمومی را شاهد باشد .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.