4
امام جمعه سرخ‌رود تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه با وضعیت اسفناک عفاف و حجاب/ یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت اباعبدالله، مراسم اربعین است

  • کد خبر : 11637
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
برخورد قاطعانه با وضعیت اسفناک عفاف و حجاب/ یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت اباعبدالله، مراسم اربعین است
امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر برخورد جدی با وضعیت اسفناک عفاف و حجاب گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت اباعبدالله همین مراسم اربعین است که مشخص می‌شود چرا امپراطوری رسانه‌ای جهان که وابسته به شیاطین است، این مراسم بزرگ و معجزه بزرگ الهی را سانسور می‌کند، چون با رونق گرفتن اربعین و فراهم شدن زمینه ظهور، شیاطین به پایان خود نزدیک می‌شوند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند امروز روز خسته شدن نیست، شیب تند را گذر کرده‌ایم و به قله‌ها نزدیک می شویم. این بشارت رهبر انقلاب مبتنی بر واقعیت های میدانی است.

وی افزود: کشوری با وجود بیش از ۴۰ سال درگیری در تمام انواع جنگها اما با ایمان به خدا و تکیه به مردم به چنین پیشرفت هایی می رسد قطعا در مسیر رشد و رسیدن به قله است. به فرموده امام خامنه ای که انتقاد باید همراه با اعتماد باشد. هر چند که ما در برخی از زمینه ها‌ به دولت مردان‌ نقد داریم و کم کاری و یا احمال آنها را گوش زد می کنیم اما قطعا به این دولت اعتماد داریم.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: دولت در شرایطی کار را به دست گرفت که با ترازِ منفیِ بودجه مواجه بود، سیاست خارجی ما به بن بست خورده بود، تولید دچار رکود شده بود و تورم‌ رکورد زده بود و همچنین معضلاتی که در حوزه مسکن و اشتغال وجود داشت اما انصافا دولت با کار جهادی بر بسیاری از این چالش ها فائق آمد و بر بسیاری دیگر به لطف خدا فائق خواهد آمد. نمونه آن گروه بریکس بود که همانند پیمان شانگهای بدون نیاز به برجام و fatf،ایران با دیپلماسی عزتمندانه به عضویت آن درآمد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: نمونه دیگر آن افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی بود که ۲۰ سال معطل شرکت های خارجی مانت توتال بود،اما ظرف دو سال و با کار جهادی و اعتماد به نخبگان و جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسید. قطعا رهبر معظم انقلاب این توانایی ها را می بیند که می فرماید به قله نزدیک می شویم اما در همین کشور تفکری وجود دارد که بیش از ۳۰ سال دولت را در دست داشت، ایران را به سمت هضم شدم در سیاست لیبرالی و فرهنگ منحط غربی سوق داد و الان از بن بست اجتماعی سخن می گوید.

وی خاطرنشان کرد: نگاه این گروه آنقدر حقیر است که اعتقاد دارند اگر رئیس جمهور سابق با ترامپ تروريست و قمار باز دست می داد همه مشکلات و تحریم ها حل می شد. شما تصور کنید یک همچین افرادی با نفوذ در بدنه جمهوری اسلامی،بیش از ۳۰ سال زمام امور را دست داشتند و اگر نبود ایستادگی امام خامنه ای ،همه دست اوردهای انقلاب را برباد می دادند.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: هر کجای دنیا بود با شما فتته گران که هم در دوران مسئولیت و هم بعد از آن با فتنه گری به کشور ضربه زدید،برخورد سخت می‌ شد،اما اینجا آزادانه به جای پاسخگویی طلب کار هستید. در هفته دولت خداقوت می گوئیم به تمام عزیزان که شبانه روز در حال کار و تلاش هستند و می خواهیم در کنار تمام اقداماتی خوبی که انجام شد، تمرکز کنند برای نابودی دیو هفت سر فساد و رانت و نفوذ تا همگان اقتدار دولت انقلابی را ببینند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: بعضی از بانک ها و شرکت های خودرو سازی و مراکزی شبیه به اتاق بازرگانی که تحت نفوذ همین لیبرال های غرب زده است،بر ساماندهی نیاز به اقتدار دارد. ساماندهی فضای مجازی که تمام دست آورد های کشور و دولت را سانسور می کند و آرامش روانی جامعه را بر هم می‌زند احتیاج به اقتدار دارد. به فرموده رهبر انقلاب وظیفه دولت کار جهادی و برطرف کردن مشکلات است که ان شاالله بیش از پیش این امر مهم را در دولت ببینیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی است، افزود: قطعا ظهور حضرت مهدی عجل الله قله انقلاب ما خواهد بود. یکی از برکات انقلاب اسلامی و خون شهدای دفاع مقدس و حرم و امنیت، رونق گرفتن مراسم و کنگره بزرگ اربعین حسینی است. یکی از دلایلی که دشمنان و شیاطین انس و جن از این کنگره واهمه دارند، تبلور و بروز نشانه های ظهور در این مراسم بزرگ است. در زمان ظهور، حضرت بقیه الله الاعظم خود را به جد غریبشان معرفی می کنند “أَلا یا أهْلَ الْعالَمِ اَنَّ جَدّیَ الْحُسَیْن قَتَلوهُ عَطْشاناً ” و در آن زمان تمام دنیا حضرت اباعبدالله را می شناسد.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان کرد: یکی از مهم تربن عوامل شناخت اباعبدالله همین مراسم اربعین است. حال مشخص می شود چرا امپراطوری رسانه ای جهان که وابسته به شیاطین است، این مراسم بزرگ و معجزه بزرگ الهی را سانسور می کند، چون با رونق گرفتن اربعین و فراهم شدن زمینه ظهور،شیاطین به پایان خود نزدیک می شوند و مشخص می شود که چرا ایادی و مزدوران آنها در این اوقات به فکر فقرا می افتند یا آن شخص مزدور در مسجد ضرار و هم‌نوا با استکبار زیارت اربعین را زیر سوال می برد. اما این مراسم به خواست خدا هر سال باشکوه تر برگزار خواهد شد؛ دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد آری آن جلوه که فانی نشود نور خداست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: اگر مسئولین سه قوه ناراحت نمی شوند یک سری به بازار و تفرجگاه‌ها و سواحل بزنند، تا وضعیت اسفناک حجاب و عفاف را ببینند که نتیجه احمال و قصور و تقصیر آنهاست. در فتنه سال گذشته یک عده قلیل با همکاری دشمن شبیخون زدند به حجاب و عفاف زنان و دختران ما،و تا الان برای مدیریت درست آن احمال شد.

ویبا تاکید بر اینکه امسال هم برنامه دارند تا آن فتنه کثیف را ادامه دهند، اظهار کرد: در کنار روشنگری و کارهای فرهنگی باید برخورد قاطعانه انجام داد. این افراد فقط هیاهو دارند و جمعیت آنها حتی از ماشین های پارک شده در مرزها کمتر است.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: از طرفی مدیریت ناقص فضای مجازی با وجود این فیلترشکن ها دوباره بستر را برای برهم زنندگان آرامش فراهم می کند. از مسئولین میخواهیم هم قانون حجاب و عفاف و هم اقتدار قضایی و هم برچیدن بساط فيلترشکن ها را برای خفه کردن اغتشاش در نطفه، را در دستور کار قرار دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.