2
رییس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار:

بانوان فریدونکناری از بیمه زنان خانه‌دار استفاده کنند/ دریافت مبلغ میلیاردی از سوی شهرداری برای صدور مجوز درمانگاه تامین اجتماعی

  • کد خبر : 10521
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
بانوان فریدونکناری از بیمه زنان خانه‌دار استفاده کنند/ دریافت مبلغ میلیاردی از سوی شهرداری برای صدور مجوز درمانگاه تامین اجتماعی
رییس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار از بانوان فریدونکناری خواست تا از بیمه زنان خانه‌دار استفاده کنند و خاطرنشان کرد: شهرداری فریدونکنار برای صدور مجوز درمانگاه تامین اجتماعی مبلغ میلیاردی دریافت کرد.

به گزارش “خط شمال” ماریا محمدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، اظهارکرد: این سازمان در ارتقا شاخص سلامت، رفاه و امنیت اجتماعی و گسترش عدالت اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۲ به رشد تولید و مهار تورم اختصاص پیدا کرد، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی به عنوان حامی نقش مهمی در رشد تولید و مهار تورم و پشتیبان خانوار ایرانی و کسب و کار دارد.

رییس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار تصریح کرد: این سازمان با تقویت حمایت‌ از جامعه کار و ایجاد اطمینان خاطر نسبت به آینده و بهبود فضای کسب و کار و اشتغال برای کارگران به عنوان چرخ‌های حرکت تولید کشور، زمینه ساز تحقق شعار سال گردید.

محمدنیا با اشاره به اینکه از صدر اسلام به حقوق کارگری و مستمری توجه می‌شد، گفت: تامین اجتماعی با قدمت فراوان در کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی اهمیت فراوانی برخوردار بوده و به رکن اساسی اقتصاد و اجتماع تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی حق یک انسان بوده که برای محافظت از خطرات زندگی و نیازهای اجتماعی بسیار ضروری است، گفت: سازمان تامین اجتماعی، امنیت درآمد و حفاظت از سلامت را تضمین کرده و در نتیجه به پیشگیری و کاهش فقر کمک می‌کند.

رییس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر در مسیر اجرای راهبردهای خود تحقق به امنیت اجتماعی و توسعه پایدار اقدام ارزنده‌ای را اعمال نموده و گام بلندی از جمله برنامه کاربردی تامین اجتماعی من و شعبه همراه من برداشته است.

محمدنیا افزود: در حالی که ابتدای انقلاب تعداد اندکی از مردم فریدونکنار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشتند و به علت عدم وجود شعبه، مجبور بودند کارهای اداری خود را در شهرستان‌های دیگر انجام دهند اما از سال ۸۰ شعبه تامین اجتماعی در فریدونکنار افتتاح شد و بیمه‌شدگان دسترسی آسان‌تر برای انجام امور اداری خود را پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حمایت از جمعیت جوان، مادران، دختران و زنان خانه‌دار و دانشجویان عزیز طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در سازمان رقم خورده است، افزود: این طرح از جمله حمایت‌هایی است که به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زنان و دانشجویان ارائه می‌شود.

رییس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه از ۱۱ هزار و ۶۸ نفر بیمه شده اصلی در فریدونکنار ۳۹۷ نفر آن زنان هستند، گفت: در حال حاضر ۵۱ درصد جمعیت بیمه‌شدگان فریدونکنار زنان هستند.

محمدنیا گفت: اقدامات ارزشمند کارکنان سازمان تامین اجتماعی در راستای جلب اعتماد و رضایت‌مندی ذی نفعان و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه حمایت‌های اجتماعی جلوه زیبا از مهروزری و خدمت به بندگان خدا است.

وی در پایان ضمن قدردانی از نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری این نماینده موفق به اخذ زمین و مجوز احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شدیم و البته مبلغ میلیاردی بابت اخذ پروانه به شهرداری پرداخت و با برگزاری مناقصه پیمانکاری با مبلغ ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان مشخص و تا یک ماه آینده تجهیز کارگاه انجام و مراحل ساخت و ساز آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.