6
به‌مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام مادر:

بانوان اداره جهاد کشاورزی محمودآباد تجلیل شدند + تصاویر

  • کد خبر : 14282
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
بانوان اداره جهاد کشاورزی محمودآباد تجلیل شدند + تصاویر
سخنگوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: به‌مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام مادر، از بانوان شاغل در این مدیریت تجلیل بعمل آمد.

به گزارش “خط شمال” علی جعفرپور در این خصوص اظهار داشت: طی مراسمی به‌مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام مادر با مدیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از بانوان شاغل در این مدیریت تجلیل بعمل آمد.

محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ضمن تبریک به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) ، روز زن و بزرگداشت مقام مادر با تأکید بر اینکه این مراسمات به منظور بازخوانی و یادآوری زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی زن مسلمان و همچنین تقدیر از زحمات بانوان شاغل صورت می گیرد، تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه در هر جامعه و کشوری حضور فعال زنان در آن است و بر همین اساس در دهه های اخیر در کشورمان شاهد این هستیم که زنان هم دوش مردان در عرصه های مختلف کشورمان بویژه بخش کشاورزی حضور فعالی دارند.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در سال های اخیر یادآور شد: در سالهای اخیر سعی بر این بوده با برنامه ریزی در راستای توسعه امور فنی و زیربنایی، مکانیزاسیون، تولید محصول سالم و … و تحقق اهداف والای جهاد کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی و خودکفایی اقتصادی حرکت کنیم، اگر چه برای رسیدن به جایگاه واقعی تولید در بخش کشاورزی باید بیش از اینها تلاش شود.

حجت السلام حیدری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی جهان اسلام امروزه به عنوان الگوی بشریت به حساب می آید و با این وجود ما با شناخت واقعی و درست سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می توانیم بیشتر جذب فضایل اخلاقی و زندگی آن شویم. وی در ادامه افزود: برخی ها فقط حجاب و عفاف حضرت فاطمه زهرا (س) را در جامعه به عنوان الگو معرفی می کنند، که باید الگوی تمامی جوانب شخصیتی، اخلاقی و سبک زندگی این بانو مورد توجه قرار گیرد.

حیدری در ادامه یادآور شد: امروز به برکت انقلاب نقش زنان در جامعه پررنگ تر شده و زنان علاوه بر نقش تربیتی که بر عهده دارند، همچون مردان در مسئولیت های مهم و کلیدی ایفای وظیفه می کنند، همچنانکه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیش از یک سوم نیروها، به زنان اختصاص دارد که اکثرا در قالب کارشناسان پهنه در حال فعالیت می باشند .

در پایان نیز از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از همه بانوان شاغل با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل بعمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.