8

بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم مالامیری

  • کد خبر : 1485
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم مالامیری
فرمانده سپاه کربلا مازندران و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به‌مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم مالامیری پیام مشترکی اعلام کردند.

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آیه ۱۶۹ سورۀ آل عمران)

شهدای مدفع حرم اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) هستند که در دفاع از حریم آل الله با اقتدا به علمدار دشت کربلا و با ندای لبیک یا زینب(سلام الله علیها) جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند،تا بی وفایی کوفیان را جبران کنند و حیات “عند رب” را به همگان نشان بدهند.

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و سوگواری شهادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام)بازگشت پیکر مطهرشهید مدافع حرم «حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری»پس از شش سال چشم انتظاری گواه این مدعاست که امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است و شهدای مدافع حرم حسینیان زمان هستند که با بصیرت ابوالفضلی بار دیگر جلوه ای از عهد و پیمان ناگسستنی با ولایت را به رخ کشیدند.

اینجانبان بازگشت پیکرمطهر شهید مدافع حرم «حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری» را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهید‌پرور استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گوییم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.