11

بازدید رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد از گلخانه کیانی در روستای وازیک

  • کد خبر : 1046
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
بازدید رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد از گلخانه کیانی در روستای وازیک
رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب از گلخانه کیانی در روستای وازیک با هدف ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی برای بانوان بازدید کرد.

الهام مختاری در گفت‌وگو با قلم شمال؛ ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب با اشاره به حمایت از بانوان کارآفرین به‌منظور توسعه مشاغل آن‌ها اظهار کرد: ایجاد فضاهای خوداشتغالی می‌تواند فرصت مناسبی برای حضور بانوان در بازار کسب و کار بدون محدودیت باشد.

وی غبار روبی گلزار شهدای روستای علی‌‌آباد محمودآباد را از دیگر بازدیدها در این هفته عنوان کرد و افزود:‌ کلاس‌های آموزشی از جمله پرورش قارچ، گل‌های تزئینی و کمک‌های اولیه، کلاس‌های ارتقا مربیگری، مسابقات متفاوت ورزشی و تجلیل از چند ورزشکار محجبه از برنامه‌های پیش‌رو هیئت همگانی شهرستان است.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی محمودآباد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا کلاس‌های آموزشی حضوری یا آنلاین برگزار خواهد شد.

مختاری در پایان یادآور شد: یکی از ویژگی‌های برنامه‌های ورزش همگانی، نقش فرهنگ و حمایت از کارآفرینان در سطح جامعه است و صرفا نگاه به برنامه‌‌ها؛ ورزشی نیست بلکه ورزش بستری برای ترویج آن خواهد بود؛ ما نیز در شهرستان به دنبال ایجاد اینگونه بسترها در کنار ورزش هستیم.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.