12

بازدید از ساختمان آموزشی در حال ساخت دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد

  • کد خبر : 7194
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
بازدید از ساختمان آموزشی در حال ساخت دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد
ولی‌اله فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی از محل پروژه ساخت ساختمان آموزشی 4 هزار متری دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد بازدید کرد.

به گزارش “خط شمال” ولی‌اله فرزانه نماینده مردم  محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشکده با دکتر احمدی سرپرست دانشکده، دکتر علوی سرپرست معاونت فرهنگی، بابایی،حسینی و کاظمی از کارکنان بازنشسته و یوسفی مسئول روابط عمومی دانشکده دیدار کردند.

دکتر احمدی سرپرست دانشکده در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی از فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین پروژه‌های در دست اقدام دانشکده گزارشی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: ساخت ساختمان پروژه 4 هزار متری آموزشی و همچنین تکمیل پروژه سالن ورزشی جهت پیشبرد اهداف بزرگ دانشکده است و احداث و تکمیل این فضای آموزشی می تواند کمک بزرگی به مجموعه دانشکده و دانشجویان این مرکز کند.

ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد گفت: دانشکده و افتتاح پروژه‌ها نیازمند کمک نماینده محمودآباد است تا این پروژه‌های بر زمین مانده این شهرستان هرچه زودتر ساخته، تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

احمدی خاطرنشان کرد: امید آن داریم با وفاق و همراهی یکایک مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری شاهد افتتاح ساختمان های جدید این مجموعه دانشگاهی باشیم.

فرزانه نماینده مردم شریف محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین دانشکده به سبب فراهم کردن این بازدید با مهم برشمردن جایگاه دانشگاه به خاطر انتقال فرهنگ، از این منظر، شان و منزلت دانشگاه را دارای اهمیت بسیار دانستند.

وی همچنین اظهار داشت: یکی از راه‌های از بین بردن فاصله بین مدیریت جامعه و اشتغال جوانان تبدیل دانشگاهها به مرکز و منبع مهارت آموزی بوده که انصافا دانشگاه فنی و حرفه ای در این بخش مقتدر و عالی کار کرده است که موید آن تربیت تکنسین های آچار بدست است.

فرزانه افزود: با توجه به مکاتبات قبلی که درباره این پروژه 4 هزار متری صورت گرفته ان‌شالله بتوانیم با کمک هم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.