2

بازارچه صنایع دستی دائمی در محمودآباد، بزودی افتتاح خواهد شد/ بهره‌برداری از پروژه ساحلی با اعتبار 40 میلیارد تومانی

  • کد خبر : 16837
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
بازارچه صنایع دستی دائمی در محمودآباد، بزودی افتتاح خواهد شد/ بهره‌برداری از پروژه ساحلی با اعتبار 40 میلیارد تومانی
ییس اداره عمران و شهرداری محمودآباد از افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در پارک ملت خبر داد و گفت: پروژه ساحلی با سه فاز مهم و اعتبار 40 میلیارد تومانی طی 4 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش “خط شمال” به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی محمودآباد؛ به‌‌مناسبت روز خبرنگار با دعوت از اصحاب رسانه فعال در حوزه مدیریت شهری و با حضور مسئولان شهرستان و اعضای شورای ادوار گذشته از پروژه‌های عمرانی بازدید و کلنگ‌زنی کرد.

سعید شیروی در این بازدید اظهار داشت: اگر امروز ما یک رینگی از عمرانی رو بازدید می‌کنیم حاصل زحمت همه ادوار گذشته شوراها و شهردارها است و حضور آن‌ها نشان از ارج نهادن به زحمات آنان محسوب می‌شود.

وی در خصوص اجرای پروژه عمرانی طرح قو در ساحل محمودآباد افزود: احداث مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استراحتگاه تفریحی برای نشستن خانواده‌ها در طرح قو دیده شد و طی سال‌های آینده به‌عنوان مقصد گردشگری مطرح خواهد شد.

رییس اداره عمران و شهرداری محمودآباد ادامه داد: این پروژه در سه پله در حال اقدام است که لاین اول دوچرخه، دوم پیاده‌روی و سوم نشستن خانواده با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.

شیروی خاطرنشان کرد: پیست اسکیت نیز در کنار پروژه طرح قو با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی گفت: پروژه ساماندهی خیابان آزادی از ضلع شمالی امامزاده قاسم (ع) تا پل آزادی و جنوبی از پل آزادی تا اداره پست شهرستان که کاربری درستی در این قسمت نداشت و با این پروژه فضایی برای احداث کافه و محل نشستن خانواده‌ها با اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره عمران و شهرداری محمودآباد افزود: پارک مربوط به احداث بازارچه صنایع دستی به‌صورت دائمی در پارک ملت بزودی افتتاح خواهد شد، کاربری پارک می‌ماند و در حاشیه آن بازارچه را داریم.

شیروی تصریح کرد: احداث دیواره سنگی وقفی‌رود از پل بازار ماهی تا باران ششم با متراژ ۳۵۰ متر طول آزاد سازی حریم برای تثبیت بازگشایی حریم اعتبار فاز اول ۹ میلیارد تومان بوده و در فاز دوم آن ۲۵۰ متر طول با اعتبار ۶ میلیارد تومان در دست اقدام است و از دو هفته آینده استارت فاز دوم زده خواهد شد؛ بعد از اتمام پروژه لایروبی رودخانه داریم.

وی عنوان داشت: احداث فاز سوم کمربندی شرقی نیز با ۱۲ میلیارد تومان فاز دوم به اتمام رسید و فاز سوم دو ماه آینده شروع با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان شامل زیرسازی و آسفالت، احداث کانال و جداول بلواری با متراژ ۲ هزار طول و ۴۵ هزار مترمربع و اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در ۱۱۰۰ متر تا ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسید.

رییس اداره عمران و شهرداری محمودآباد گفت: این پروژه عمرانی با تملکات فروان کمی کار را عقب انداخت و ادامه این پروژه از پل بازار ماهی تا پل خیابان امام به طول ۵۵۰ متر با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومانی کف‌سازی خواهد شد.

شیروی در ادامه عنوان پروژه‌ها یادآور شد: احداث بوستان کوچه دانشگاه آزاد سابق نیز با متراژ ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد و عملیات عمرانی آن از چند روز آینده شروع می‌شود، نصب سِت لوازم ورزشی و نیمکت بعد از پایان پروژه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آیین کلنگ‌زنی ساماندهی پیاده‌رو خیابان امام (ره) حد فاصل کوی منبع آب تا اداره برق سابق با متراز پروژه ۱۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان است، شروع کار اجرایی از ۲ روز آینده و بعد از ۴ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس عمران و شهرداری محمودآباد افزود: بوستان گفت‌وگو آغوزرجی با متراژ پروژه ۱۵۰ مترمربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد و دیوار سنگی در حاشیه رودخانه شهرود نیز به طول ۶۰ متر و اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

شیروی اظهار کرد: پروژه مرمت و ساخت دو ساختمان میراثی قدیمی در پارک طاهباز داریم که پیمانکار شروع به کار کرد، سقف جدید نصب و سیم کشی‌ها انجام شد، فضای داخلی آماده برای نازک سازی است.

وی ادامه داد: این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تایید میراث فرهنگی مازندران فاز دوم با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان شروع خواهد شد که ان‌شالله تا پایان شورای ششم تمام شود.

رییس اداره عمران و شهرداری محمودآباد افزود: ساماندهی پیاده‌رو و ایجاد بوستان آهو محله با متراژ پروژه ۱۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ تومان غیر از تجهیزات مبلمان شهری و نور پردازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شیروی خاطرنشان کرد: پروژه ساماندهی کوی ترنجستان و خط ساحلی(مبلمان و ساحل) با اعتبار ۳ میلیارد تومان شامل ایجاد روشنایی، سطل زباله و باکس درخت، احداث پارکينگ، احداث پله دسترسی به ساحل و نصب نیمکت‌ها است.

وی بیان کرد: پروژه‌های احداث بوستان کوی دریای ۳۸ با اعتبار ۷.۵ میلیارد ریال و بوستان کوی فرمانداری با متراژ ۳۵۰ مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

رییس اداره عمران و شهرداری محمودآباد در پایان یادآور شد: اِلمان مرد ماهیگیر بعد از مجمتع سیمرغ ابتدای کمربندی محمودآباد به آمل با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان نصب و افتتاح شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.