5
مسئول بنیاد مهدویت مازندران:

ایران؛ کانون الگو شدن برای دنیا و محور مقاومت است/ شناخت فتنه با شعار “مهران تا تهران”

  • کد خبر : 9911
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
ایران؛ کانون الگو شدن برای دنیا و محور مقاومت است/ شناخت فتنه با شعار “مهران تا تهران”
مسئول بنیاد مهدویت مازندران با بیان اینکه راز این همه فتنه به ایران چیست، گفت: ایران اسلامی امروز کانون الگو شدن برای دنیا و محور مقاومت بوده و راز این همه هجمه، پیشرو بودن ایران در جهان است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام دکتر نصوری در مراسم سی‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد که شامگاه روز گذشته ۱۳ خرداد ماه در مسجد ولی عصر (عج) فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از شئون تقوا، شناخت مولای خود است و در حال حاضر امام ما غائب بوده و در موارد ضرورت باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خود تاکید کرد که قدر این ولایت فقیه را بدانید و گول برخی حرف‌ها از زبان بعضی بنگاه‌های خبرپراکنی دنیا را نخورید.

مسئول بنیاد مهدویت مازندران تصریح کرد: فتنه در یک میدان، میدان‌داری نمی‌کند؛ فتنه گاهی شعار “مهران تا تهران” است؛ همان‌طور صدام را شیر کردند و گفتند با ایرانِ تازه به دوران رسیده بجنگید.

حجت‌الاسلام نصوری ادامه داد: گاهی فتنه “انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه” است؛ بود و فتنه گاهی رمز تقلب در انتخابات می‌شود؛ گاهی فتنه سوء استفاده از مرگ دختری جوان است که در سه روز ۵۰ هزار بارها جستجو شود.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم با آن همه عظمت خود و با شعار وجودی خود؛ کمتر نامش در جستجو بود اما با این تفاوت که نام آن دختر رمزی برای نابودی انقلاب بود.

مسئول بنیاد مهدویت مازندران گفت: مدعیان به ظاهر حقوق بشر آیا تخریب امکان عمومی و آتش‌زدن آمبولانس و کشیدن چادر از سر خانم محجبه چه تناسبی با حقوق بشر دارد بنابراین این‌ها به‌طور مشخص فتنه است.

حجت‌الاسلام نصوری اظهار کرد: راز این همه فتنه به ایران چیست؟ ایران اسلامی امروز کانون الگو شدن برای دنیا و محور مقاومت بوده و راز این همه هجمه، پیشرو بودن ایران در جهان است.

وی با اشاره به شیطنت تاجیکستان، ارمنستان، ترکیه و رژیم صهیونیستی در خصوص قطع راه ارتباطی ایران به اروپا، بیان کرد: آن‌ها درصدد تجزیه ایران هستند و شهرهای ما را به آشوب می‌کشند؛ ما ملتی هستیم که به نفع رشد و تعالی خود باید از آن کشورها استفاده کنیم.

مسئول بنیاد مهدویت مازندران یادآور شد: چرا ملت ایران با دیدن اربعین باز هم غافل می‌مانند در صورتی که شنیده بودند که دشمن اعلام کرد ما بعد اربعین با ایران کار داریم؛ دفاع همچنان باقی است.

حجت‌الاسلام نصوری افزود: ما نعمت دفاع مقدس را به‌عنوان یک گنج و الگو برای خود می‌دانیم؛ ضعف ما مشخص است؛ ذات پسران و دختران این ملت پسندیده است؛ امروز بچه‌های دهه هشتادی به میدان آمدند.

وی با تاکید بر اینکه مدتی است برخی ارکان نظام گوش به رهبری نمی‌دهند، گفت: مقام معظم رهبری مدت‌هاست که می‌فرمایند ما صدای پای “تهاجم فرهنگی” در جامعه را می‌شنوم، وقتی گوش نکردند، فرمود “شبیخون فرهنگی” و باز گوش نکردند و اینبار فرمودند “ناتوی فرهنگی” که ناتو یعنی چند کشور هم قسم می‌شوند که بر علیه یک کشور تهاجم کنند و این یعنی ایران تنهاست.

مسئول بنیاد مهدویت مازندران تصریح کرد: مقام معظم رهبری شورای فضای مجازی را راه‌اندازی کرد تا توجه‌ها بیشتر به این بستر باشد اما دولت‌ها هیچ قدمی برنداشته و الان در بحث آشوب‌ها تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام را فیلتر کردند.

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به اینکه این بسترها و شبکه‌های اجتماعی مضر است، عنوان داشت: چرا همان موقع که دانشمندان و دانشجویان ما پلتفرم‌های داخلی را طراحی کردند؛ آنگونه با آن‌ها برخورد کرده و این ضعف ما است؛ ۲۶ نهاد تقصیرها و قصور خود را به گردن نیروی انتظامی می‌اندازند، مشخص است که کار نکردند.

وی افزود: وزارت اقتصاد توان کنترل بازار را ندارد یعنی در بغل مافیای پوشاک افتاده و صدا و سیما برخی سلبریتی‌هایی را بزرگ می‌کند که در موقع نیاز کنار ما نیستند و تنها میلیاردها تومان پول به جیب زده و زمانی که ملت حال خوب می‌خواهد، دشمن شادکن می‌شوند.

مسئول بنیاد مهدویت مازندران در پایان ضمن تشکر از همه مسئولین شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: نظام اسلامی هر کجا به حمایت و اطاعت از ولایت فقیه نیاز دارد، این شهرستان و خطه مبارکش همچنان خط شکن خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.