2
امام جمعه محمودآباد:

ایاالله دهه مبارک فجر تداعی کننده ایثار و رشادت مردم قهرمان ایران است

  • کد خبر : 3012
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
ایاالله دهه مبارک فجر تداعی کننده ایثار و رشادت مردم قهرمان ایران است
امام جمعه محمودآباد گفت: ایاالله دهه مبارک فجر تداعی کننده ایثار، رشادت، شجاعت، همبستگی و ولایت‌پذیری مردم قهرمان، اظهار قدردانی و تجلیل از زحمات و فداکاری‌های امام رحل (رضوان الله تعالی علیه)، شهدای گرانقدر و میثاق مجدد ملت ایران با مقتدای خویش و رهبر فرزانه‌ای است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام سید احمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس؛ اظهار کرد: میثاق مجدد ملت ایران با مقتدای خویش و رهبر فرزانه‌ای است که ۳۳ سال مدبرانه سکانداری نظام مقدس را با وجود تمامی مشکلاتی که دشمنان ناجوانمردانه برمردم مظلوم ما تحمیل نموده‌اند؛ برعهده دارند.
وی تصریح کرد: ملت عزیز ما نیز بیش از چهار دهه با عبور ازموانع دشوار و تحریم‌های ظالمانه در برابر مستکبران جهانی ایستاده‌اند ودر مسیر فتح قله‌های افتخار و کسب عزت به پیش می‌روند.
امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: بی‌تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبری حکیم و فرزانه در بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه امیدوارانه به آینده استمرار خواهد داشت.
حجت‌الاسلام جباری افزود: اکنون که در چهل وسومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم؛ ایام الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) وخانواده‌های مکرم شهداء، جانبازان، ایثارگران، ملت بزرگ ایران، مسئولین مخلص و صدیق ومردم مومن و انقلابی شهرستان محمود آباد تبریک وتهنیت می‌گویم.
وی در پایان گفت: از خداوند قادر متعال سعادتمندی، پیشرفت، پیروز وتوفیقات در عرصه‌های مختلف را برای همگان مسالت‌ خواهم داشت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.