5

اولویت شورای زیرآب خدمت به مردم/ تحول شهری رسالت ماست

  • کد خبر : 1370
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
اولویت شورای زیرآب خدمت به مردم/ تحول شهری رسالت ماست
با توجه به شروع به‌کار شورای ششمین دوره شهر زیرآب سوادکوه حاج امید رمضان‌نژاد و محمدحسن بزرگی رییس و نائب رئیس شورای شهر متفق القول اعلام کردند خدمت به مردم و تحول شهری رسالت شورای ششم زیرآب است.

حاج امید رمضان‌نژاد که با 5 رای به‌عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد، گفت: با همفکری اعضای شورای شهر و استقبال از پیشنهادات کارشناسان خبره و صاحب نظران متفکر و بهره گیری از همیاری متنفذین دلسوز دل در گرو توسعه شهر زیراب داریم و با دعای مردم عزیز برآن هستیم تا در سرفصل های متعدد فراتر از شورای شهرداری در تراز شورای شهر ضمن همفکری با هر 5 عضو شورا، مدد کار شهردار در امور شهری باشیم و پروژه های نیمه کاره را با هم افزایی به پایان برسانیم و تریاژبندی (اولویت مباحث شهری) را رعایت نموده، از کارشناسان زیرآبی و سوادکوهی یاری خواهیم گرفت و در سطح استان و کشور از پتانسیل های مدیران استانی و ملی در کسب اعتبارات بودجه ای و مجوز ها اقدام خواهیم کرد.

وی که با اراده از پروزه های شهری و پیگیری در استان و کشور سخن می گفت و ظاهرأ حامی فعالیت شهردار فعلی نیز هست در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت هرگز حب و بغض و مباحث شخصی را در خصوص موضوع ابقائ یا انتخاب شهردار دخالت نخواهند داد و آنچه برای ایشان شرط است تحول شهری، اجرای برنامه ها، توانمندی و پاکدستی شهردار هست لذا تحولی که مردم در سطح شهر بی واسطه رؤیت کنند برای شورا ملاک هست و براساس شاخص های عمرانی و مدیریتی و بر مبنای داده های موجود قضاوت خواهند کرد.

رییس شورای شهر زیرآب در خصوص سوال جانبی شهمیر خبرنگار این رسانه در خصوص نظر ایشان در مورد آقای سعید قلی نژاد اظهار کرد: شهردار فعلی براساس آنچه در شهرداری حاکم بود نمره خوبی دارد و تسلط خوبی در اجرای کار نشان داد. وی در مورد انتخاب شهردار نیز گفت براساس شاخص ها و آیتم ها ارزیابی و تصمیم گیری می‌شود.

آقای محمد حسن بزرگی به‌عنوان نائب رئیس شورای شهر نیز افزود: در 4 سال گذشته بخصوص در 2 سال اخیر با وجود اینکه شهرداری زیرآب به لحاط بدکاری ناشی از سیل و دیگر موارد در شرائط بغرنج قرار داشت باهمکاری شهردار پرداختی به کارکنان را به روز رسانی کردیم و پروژه هایی را به سرانجام رساندیم و برخی از امور به لحاظ اجرایی نیمه کاره هستند که با تمام توان و همت تک تک اعضای شورا مصمم به سرانجام رساندن هستیم، بزرگی که در افکار عمومی به حمایت از عملکرد سعید قلی نژاد شهردار فعلی مشهور است.

وی رضایت خود از عملکرد قلی نژاد را پنهان نکرد و گفت: قلی نژاد دوره تصدیش بنابه شرائط حاکم بر شهرداری خوب کار کرد و مردم گواه هستند، بزرگی خرد جمعی را در شورای ششم حاکم دانست و بیان کرد آنچه در توان دارند برای توسعه شهر زیراب در طبق اخلاص خواهند گذاشت، بزرگی که کار در حوزه های عمرانی و مالی شهرداری و ریاست شورا را در پرونده کاری خود دارد در خصوص انتخاب شهردار گفت.

بزرگی انجام پروژه‌های جدید، اتمام امور نیمه کاره، رفاه شهری و… هست و شهردار باید توان اجرایی کردن موارد مورد نظر شورا و اجرای طرحهای تعیین شده اسناد بالادستی را داشته باشد.

وی اعلام کرد: قرار بود امروز عصر ساعت 17 نشست برای تعیین تکلیف تصدی شهرداری داشته باشیم اما چون قانون می‌گوید برنامه از پیش تعیین شده باشد بنابراین با ارسال نامه رسمی به اعضای شورا نشست به یکشنبه 17 مرداد ساعت 17 با مشخص کردن موضوع جلسه یعنی انتخاب شهردار موکول و فردا عصر تعیین تکلیف شهردار معین خواهد شد، او ابراز امیدواری کرد همانند انتخاب ریاست شورا در انتخاب شهردار نیز وحدت و همدلی برقرار باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.