11

اهدای ۲۵ سری جهیزیه برای نوعروسان غرب مازندران در نوشهر

  • کد خبر : 4648
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
اهدای ۲۵ سری جهیزیه برای نوعروسان غرب مازندران در نوشهر
 جانشین فرمانده سپاه نوشهر از اهدای ۲۵ سری جهیزیه برای نوعروسان غرب مازندران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر اکبری در این خصوص اظهار داشت: یکی از اهداف مهم و مأموریت‌هایی که بسیج پیگیر آن بوده و رسیدگی به محرومان و مستضعفان است؛ این انقلاب برای مستضعفین تشکیل شد تا به آنها هویت داده شود و دیده شوند.

وی تصریح کرد: مشکلاتی در سطح جامعه مشاهده می‌کنیم که از قبل بوده و هست و اکنون کمیته امداد ، بهزیستی و مجمع خیرین شهرستان نوشهر در مجموع هدفشان رسیدگی به محرومان است و از آنها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

جانشین سپاه نوشهر ادامه داد: اتفاقات خوبی رقم خورد و یکی از آنها تهیه ۲۵ سری جهیزیه برای خانواده‌هایی که شاید تهیه آن به صورت یک‌جا برایشان سخت بود.

اکبری افزود: ازدواج آسان که یکی از دغدغه‌‌های حضرت آقاست و دغدغه ایشان دغدغه بسیج است و زمانی که نگرانی بر سر مسئله‌ای دارند ، بسیج باید پیش‌قدم در آن برنامه باشد.

وی خاطرنشان کرد: بحث مشکلات اقتصادی ، محرومیت زدایی ، حتی تهیه بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند از دیگر اهداف است و همه آنهایی که در حل این موضوعات ورود می‌کنند در واقع احساس تکلیف می‌کنند.

جانشین سپاه نوشهر گفت: باید ظرفیت و پتانسیل‌های مردمی را پای کار بیاوریم و اکتفا به یک گروه خاصی نشود؛ در روستاها و محلات افراد ذی‌نفوذ و کسانی که تمکن مالی دارند پای کار بیایند و در ابتدا نیز به داد همان روستا و محلات برسند.

اکبری در پایان یادآور شد: مجمع خیرین نوشهر باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای رفع همه مشکلات مردم همت کنند چون پایه و اساس این نظام ، مردم هستند.

گفتنی است این امر مهم جهت حمایت از نوعروسان نیازمند توسط قرارگاه محروميت زدایی سپاه به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت اجرا شد که سردار‌ سلطانی جهت تهیه جهیزیه برای نو عروسان زحمات زیادی کشیدند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.