13

اهدای زمین 7 میلیاردی خیر محمودآبادی به هلال‌احمر مازندران

  • کد خبر : 14314
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
اهدای زمین 7 میلیاردی خیر محمودآبادی به هلال‌احمر مازندران
خیر محمودآبادی در اقدامی ارزشمند زمین ۷ میلیارد تومانی خود را به هلال‌احمر مازندران اهدا کرد تا در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی و فیزیوتراپی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش “خط شمال” قربانعلی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه قبل از این نیز پدر بزرگوارم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار زمین‌هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا (ع) شهرستان محمودآباد اهدا کرده است، اظهار داشت: با توجه به عدم وجود ساختمان هلال‌احمر و شروع فعالیت این مجموعه در شهرستان شاهد تلاش امدادگران و کارکنان در حوزه‌های مختلف بودم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مجمع خیرین و رییس شعبه در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و به نیت روح مادرم خانم نور جهان رستمی و پدرم مرحوم حاج عبد‌الله عبدی تصمیم گرفتم این زمین را به هلال‌احمر اهدا کنم.

خیر محمودآبادی با تاکید بر اینکه این اقدام یک کار دلی بود، گفت: قطعه زمینی حدود ۳۰۰ متر مربع در نقطه مناسب شهرستان محمودآباد با ارزش در حال حاضر بیش از ۷ میلیارد تومان داشتم که برای خشنودی خدای متعال، شادی روح مادر و پدرم عزیزم و ائمه اطهار و همچنین در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه و ساخت مرکز فیزیوتراپی و دندانپزشکی به هلال‌احمر استان مازندران و شهرستان محمودآباد اهدا کردم.

عبدی افزود: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به‌عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت‌رسانی سازمان هلال‌احمر به همنوعانِ نیازمند سهیم باشم.

وی خاطرنشان کرد: من از اقدام خودم بی‌نهایت راضی و خوشحال هستم چراکه مادر عزیز و پدر بزرگوارم که خود همیشه بانی خیر بودند، ان‌شالله در جوار حضرت فاطمه الزهرا (س) و امام رضا (ع) و رحمت الهی شاد و مشمول الطاف خدای متعال شوند.

گفتنی است در آیین اهدای این قطعه زمین که با حضور مدیرعامل هلال‌احمر استان مازندران، اعضا و هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان محمودآباد با حمایت مسئولین شهرستان و فرماندار همراه بود و تعدادی از خیّرین نسبت به تامین بخشی از مصالح و هزینه‌ها قول مساعدت دادند و از زحمات و پیگیری واحد امور حقوقی و هلال‌احمر محمودآباد قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.