8
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا:

اهداف گروه‌های جهادی الگودهی به تمام دنیا است

  • کد خبر : 16229
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
اهداف گروه‌های جهادی الگودهی به تمام دنیا است
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: اهداف گروه‌های جهادی الگودهی به تمام دنیا است که ما اول به فکر محرومین و مستضعفین بوده و بعد به فکر خودمان هستیم.

به گزارش “خط شمال” امیر سادات کرمی در حاشیه مراسم اختتامیه گروه جهادی منتظران ظهور  در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گروه‌های جهادی دو رسالت اصلی دارند که اول خودشان و دوم مردم است، در حالت کلی یعنی گروه های جهادی ما دارند الگویی را هم به کشور و هم به دنیا ارائه می دهند که این الگو این است که در مشی ما مسلمان‌ها اول همسایه و بعد از آن خانه، برعکس مشی و سبک زندگی غربی‌ها که اول می گویند خودم و بعد دیگران بنابراین اهداف گروه های جهادی الگو دهی به تمام دنیا هست که ما اول به فکر محرومین و مستضعفین هستم و بعد به فکر خودمان.

وی افزود: در بعد محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم هدف این است که وقتی گروه جهادی به محلی اعزام شد هم برای جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات نقش آفرینی بکند و هم بتواند با فضای فرهنگی و تربیتی اسلامی که شکل می دهد بچه های این منطقه را که بچه های معصومی هستند و معصومیت آنها ملموس تر است را در این فضای گفتمانی تربیت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: امیدوارم کودکان و نوجوانی که در کلاس های این گروه جهادی شرکت کردند وقتی بزرگ شدند را این گروه های جهادی را ادامه بدهند.

سادات کرمی در پایان یادآور شد: اگر بتوانیم این کار را بکنیم یک کارخانه انسان سازی و تربیت شکل دادیم که هر کس وارد آن شود تربیت می شود.در واقع فضای اردوهای جهادی مانند اربعین و راهیان نور یک کارخانه انسان سازی است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.