2

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز

  • کد خبر : 2116
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 120 کیلو گرم تریاک و انهدام باند 5 نفره قاچاق مواد مخدر در محور هراز خبر داد.

سرهنگ “علیرضا ثقفی”در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط باند قاچاق مسلح مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند .

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور هراز شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: متهمان که در قالب باند 5 نفره فعالیت می کردند در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان 120 کیلو گرم تریاک و یک قبضه اسلحه کلت جنگی کشف شد.

سرهنگ ثقفی با بیان این که سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتياد را منشا بسياري از جرایم دانست و خاطرنشان كرد: سرقت، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي و فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از جرائم متاثر از اعتياد و پديده شوم مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه، از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.