2

انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محور های هراز و سوادکوه

  • کد خبر : 9571
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محور های هراز و سوادکوه
رییس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محور های هراز از ساعت 7 صبح تا ساعت4 بعد از ظهر و سوادکوه به صورت یک طرفه از 31 اردیبهشت ماه تا 10 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجراي عمليات راهداري در محور هراز حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر صفر تا 170 ، این محور از ساعت 7 صبح تا 4 بعد از ظهر 31 اردیبهشت ماه تا 9 خرداد ماه، روز های يکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غير از روزهاي شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ، ايام تعطيلات رسمي و همچنين روزهاي قبل و بعد از تعطيلات چند روزه مسدود است.

سرهنگ جهان تاب همچنین اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در این محور در زمان اجرای طرح را دارند می توانند از محور های جایگزین کندوان و فیروزکوه تردد کنند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در محور سوادکوه به منظوراجراي عمليات پرچيدن تجهيزات و سازه قديمي سامانه توزين درحال حرکت و ترميم راه یک خط عبوري محور فوق از کیلومتر 43 تا 45 بصورت 24 ساعته مسدود بوده و تردد همزمان با اجراي عمليات با محدوديت و رعايت جوانب احتياط از خط عبوري ديگر انجام ميگیرد .

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.