5

انتقاد امام جمعه سرخ‌رود از عدم حضور مسئولان در جلسه شورای فرهنگ عمومی

  • کد خبر : 4651
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
انتقاد امام جمعه سرخ‌رود از عدم حضور مسئولان در جلسه شورای فرهنگ عمومی
جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود با حضور حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، امین رنجکش بخشدار، خوشخو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، محسن کبود شهردار و دیگر مسئولین شهرستانی در مسجد قائم (عج) برگزار و با انتقاد شدید امام جمعه سرخ‌رود از عدم حضور برخی مسئولان در این جلسه مواجه شد.

به گزارش ” خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود و رییس شورای فرهنگ عمومی بخش در ابتدای مراسم ضمن ابراز گله‌مندی از عدم حضور مدعوین جلسه علی‌رغم ارسال نامه دعوت اظهار داشت: در کنار هم بودن و وحدت مسئولین از الزامات پیشرفت یک منطقه خواهد بود اما متاسفانه به بخش سرخ‌رود مسئولین توجهی ندارند.

وی تصریح کرد: عملکرد قابل قبول شهرداری، بخشداری و دیگر نهادهای ذی‌ربط در شهر سرخ‌رود در بحث فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در سواحل نشانه هماهنگی بوده که امیدواریم ادامه داشته باشد.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: خواستار توجه بیشتر به بخش سرخ‌رود هستیم چراکه به عنوان خطیب و امام جمعه مردم منطقه وظیفه اطلاع‌رسانی و پیگیری مشکلات آنان را دارم.

صادق خوشخو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ادامه جلسه با بیان اینکه از سال ۱۳۸۵ تاکنون بیش از ۳۰ با دستورات ابلاغی متفاوتی برگزار شده است، اظهار داشت: دستورات جلسه شامل نماز، عفاف و حجاب، اشتغال، سواحل دریا، محرم، امر به معروف و نهی از منکر، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و غیره است.

وی افزود: از سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به علت شیوع ویروس منحوس کرونا که باعث ایجاد محدودیت و تعطیلی اکثر مشاغل‌های مختلف و برنامه‌ها شده بود و ما نتوانستیم جلسات شورای فرهنگ عمومی را برگزار کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد ادامه داد: خوشبختانه در سال‌جاری با وضعیت بسیار خوب با همت امام جمعه سرخ‌رود در مدت ۳ ماه اخیر ۲ جلسه برگزار شد.

خوشخو در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی بخش سرخ‌رود دستورات جلسه برنامه‌ریزی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.