2
بوسه بر عطر پرواز؛

انتقاد امام جمعه سرخ‌رود از حضور مردم منهای مسئولان در میهمانی لاله‌ها/ رسیدگی به مشکلات کشاورزی منطقه نیازمند توجه مسئولان است  

  • کد خبر : 5494
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
انتقاد امام جمعه سرخ‌رود از حضور مردم منهای مسئولان در میهمانی لاله‌ها/ رسیدگی به مشکلات کشاورزی منطقه نیازمند توجه مسئولان است  
امام جمعه سرخ‌رود با انتقاد از حضور گسترده مردم منهای مسئولان در میهمانی لاله‌ها در این بخش گفت: برخی مسئولین توفیق حضور در این مراسمات را ندارند و این مراسمات با حضور مردم منهای مسئولین برگزار می‌شود.

به گزارش ” خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده شامگاه امروز در مراسم میهمانی لاله‌ها که در مسجد قائم آل محمد (ع) سرخ‌رود با حضور مسئولان شهری و عزاداران حسینی برگزار شد، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم و صبوریشان در برگزاری هیئت عزاداری کوچه به کوچه در دهه دوم ماه محرم اظهار داشت: مردم ناراحت هستند از نبودن مسئولان در کنارشان، انتظار می‌رود مسئولان سیاست همراه با تقوا داشته باشند.

وی افزود: چند سالی است که مراسم عزاداری کوچه به کوچه با نام شهدای این بخش و شهر با حضور عزاداران حسینی در حال برگزاری است و اتفاق خوب خواندن خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا است که برخی مسئولین توفیق حضور در آن را ندارند.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: مردم ما از مردم عصر پیامبر بالاتر هستند، امیدواریم کمی گسترده شدن تفکر خدمت‌رسانی و بازگشت رسالتی که بر عهده ما مسئولین است به مردم خدمت کنیم چراکه ما مدیون آنان هستیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: اگر بعد سیاسی مدیریتی با ایمان، تقوا، دلسوزی و صداقت رو به رو میشد امروز بسیاری از مشکلات حل شده و از جناح بازی‌ها دور بودیم.

وی گلایه شدیدی نسبت به قیمت‌گذاری برنج و هزینه بهای شالی‌کوبی‌دارن نسبت به کشاورزان داشته و خاطرنشان کرد: زمان برداشت محصول کشاورزان که می‌شود آن مسئولین ذی‌ربط کر، کور و لال می‌شوند و برنج 100 و اندی تومان به 80 هزار تومان نزول می‌کند؛ به گفته یکی از تحلیل‌گران مسئولین مربوطه در این زمان به مسافرت می‌روند و سیاست‌های درست اتخاذ نشده و کشاورز اذیت می‌شود و متاسفانه شاهد قیمت‌های نا مناسب فراتر از دستورالعمل استانی شالی‌کوبی‌دارن بخش سرخ‌رود به کشاورزان هستیم.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: یکی از مبانی که هر بار در تاریخ تکرار شده بعد سیاسی عاشورا است، سیاست منهای دیانت سقیفه به وجود می‌آورد، کسانی که با پیامبر در غدیر بودند؛ یکی از فناوری‌های علوم باعث شده که تا صدای داوودی را بشنوند بنابراین بیاید صدای غدیر را نیز بشنوند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: اگر بخواهیم پیام سیاسی عاشورایی را تحلیل کنیم عمده‌ترین عامل که باعث بروز مشکلات می‌شود این است که انسان از بندگی خدا خارج شده و در دام شیطان می‌افتد؛ امروز بعد ۱۴۰۰ سال قصه‌های قشنگی مطرح شد و جبهه مخالفیی که در بعد سیاسی منهای عبادی، فرهنگی، اجتماعی، معنوی و مردمی که جزو دستورات دین است، نسبت به آن وظیفه داریم.

وی یادآور شد: امروز یزید جامعه کیست، 1400 سال از قصه عاشورا گذشته و ما آن را بروز رسانی می‌کنیم؛ برای اسلام جامعیت مهم بوده نه زبان و نه رنگ، قطعا مشکلاتی که در جامعه فردی به وجود می‌آید جدا از شدن شیعه از امام زمان‌شان است.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: تاریخ در حال تکرار است و یکی از عوامل به وقوع آمدن مسائل بصیرت است، هر کس در مقابل تفکر شیعه و اسلام بایستد بر می‌افتد؛ مانا ماندن در گرو در مسیر ولایت حقیقی است نه به شعار.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.