1
فرماندار فریدونکنار عنوان کرد؛

انتخابات؛ نماد مردم سالاری در کشور/ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم در فریدونکنار فراهم است

  • کد خبر : 16122
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
انتخابات؛ نماد مردم سالاری در کشور/ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم در فریدونکنار فراهم است
فرماندار فریدونکنار گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری است و در کشور ما این پایه بسیار محکم و نمود دارد، به دلیل اینکه مردم در سرنوشت خود موثرند و انتخاب می‌کنند که چه کسی عهده‌دار مسئولیتی باشد.

به گزارش “خط شمال” مسیب میررمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: انتخابات در کشور ما اعم از انتخابات مجلس، شوراها، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری می‌شود که در این کارزار و صحنه، مردم رکن اصلی انتخاب هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در دوره دوم انتخابات هستیم که هر دو نامزد بعد از تایید شورای نگهبان، تبلیغ خود را آغاز کرده و تا صبح پنجشنبه نیز ادامه دارد.

فرماندار فریدونکنار افزود: امیدواریم مردم با بصیرت ایران که همواره در صحنه‌های مختلف حضور چشمگیری داشتند و در پشت صحنه نیز حماسه‌ای بزرگ رقم زدند، یکبار دیگر همان حماسه رقم خورده و حتی به واسطه همان حساسیتی که بین دو نامزد با دو نگاه مختلف ایجاد شد، به گونه‌ای باشد که حضور حداکثری را در کشور ایران و شهرستان فریدونکنار همانند دوره قبل داشته باشیم.

میررمضانی در خصوص تمهیدات لازم در برگزاری دوره دوم انتخابات در فریدونکنار، بیان کرد: اقدامات دوره اول که مجدد بر آن تاکید داریم، جهاد تبیین نیز به منظور حضور حداکثری انجام شده و از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران خواستار اطلاع‌رسانی و دعوت مردم به پای صندوق‌های رای هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شعبات اخذ رای در فریدونکنار همانند دوره اول، همان 75 شعبه در سطح شهرستان بوده و فاصله مکانی افراد با شعب بسیار کوتاه است.

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: تشکر می‌کنم از تمام کسانی که در امر برگزاری انتخابات ما را کمک می‌کنند، برگزاری با وزارت کشور است اما صفر تا صد کار در شهرستان‌ها توسط عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، انتظامی و رسانه‌ها انجام خواهد شد.

میررمضانی در پایان عنوان داشت: امیدواریم این حماسه ملی با حضور بیشتر نسبت به دوره اول در 15 تیرماه دوره دوم پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.