1
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

امروز خبرنگاران سربازان جنگ شناختی هستند

  • کد خبر : 1435
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
امروز خبرنگاران سربازان جنگ شناختی هستند
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه خبرنگاران، سربازان جنگ شناختی هستند، گفت: اصحاب رسانه باید مسائل را خوب تحلیل کنند؛ خبرنگاران با وجود مشکلاتی که دارند با عشق و ذوق به وظیفه و رسالت خود عمل می‌کنند.

سردار عبدالله ملکی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا که در جوار مزار شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شما خبرنگاران چشم و گوش مردم هستید و سهم بسزایی در اطلاع رسانی جامعه دارید.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز خبرنگار به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری بجایی بود، افزود: عدم بصیرت عده‌ای باعث شد عاشورا رقم بخورد و امروز هم دشمنان بی‌بصیرت و بی‌تفکر با راه اندازی جنگ شناختی به اعتقادات و باور‌های مردم نشانه رفتند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه جنگ شناختی حمله به باور‌ها است و عاشورا هم در واقع یک جنگ شناختی بود، تصریح کرد: دشمن امروز در جنگ شناختی بر افکار عمومی مردم می‌تازد و قدرت فکر و اندیشه را از مردم گرفته و خبرنگاران، سربازان جنگ شناختی هستند و باید مسائل را خوب تحلیل کنند. دشمن آزمون‌های زیادی از ما گرفت که جنگ تحمیلی، جنگ‌های داخلی، مشکلات و مسائل امنیتی از آن جمله هستند و در جنگ نظامی کم آورد و حرفی برای گفتن ندارد و در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

سردار ملکی پیروزی در جنگ سوریه را محصول فداکاری و رشادت‌های نیرو‌های نظامی دانست و گفت: خبرنگاران نیز در این پیروزی سهم زیادی دارند و با حضور جسورانه‌شان واقعیت‌ها را به مردم و جامعه منتقل کردند. اصحاب رسانه اهل دل و اهل ذوق هستند و بسیج رسانه توانست اهالی رسانه را همراه و هم خط کند.

وی با بیان اینکه در چهل‌ویکمین سال دفاع مقدس قرار داریم و اصحاب رسانه چهلمین سال دفاع مقدس را خیلی خوب پرداختند، بیان کرد: انتظار داریم در چهل‌ویکمین سال دفاع مقدس نیز بیشتر به این حوزه بپردازید. دفاع مقدس سرچشمه‌اش عاشورا است و تا زمانی که عاشورا زنده است دفاع مقدس هم زنده است و امنیت امروز ما نیز مرهون تفکر دفاع مقدس است که می‌توانیم به فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و… بپردازیم چراکه بدون امنیت هیچ کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید رسانه مازندران خاطرنشان کرد: خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند و باید در مقابل مشکلات قوی باشید و با قلم خدایی‌تان خوب منتقل کنید چرا که قلم اگر خدایی باشد، قلب‌های دیگران را آرامش می‌بخشد و در جنگ شناختی هم پیروز خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.