4
امام جمعه سرخ‌رود:

افکار عمومی در مقابل جنایت‌های اسرائیل سکوت نکند

  • کد خبر : 12993
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
افکار عمومی در مقابل جنایت‌های اسرائیل سکوت نکند
امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه افکار عمومی در مقابل جنایت‌های اسرائیل سکوت نکند، گفت: تمام نخبگان و فعالین مجازی باید صراحتا اعلام موضع کنند، آن مظلوم نمایی که رژیم صهیونیستی در طول این سال‌ها با رسانه‌های مزدور انجام داد با عملیات طوفان‌القصی و جنایت‌های آن به یکباره بر ملا شد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: امروز در یکی از حساس ترین پیچ های تاريخ قرار داریم، جایی که شیاطین و ظالمان به میدان آمده اند تا حقیقت را خاموش و نابود کنند. کاری که رژیم سفاک و خون خوار و کودک کش اسرائیل در غزه انجام داد، یکی از بی سابقه ترین جنایت های تاريخ بود.

وی افزود: اسرائیل با بمب باران بیمارستان ها و مدارس و خانه های مسکونی و قطع آب و برق و جلوگیری از کمک های بشر دوستانه به دنبال آن است که دیگر چیزی از غزه باقی نماند و مردم غزه از کشورشان کوچ اجباری کنند. در این بین کارفرمای اصلی که مدیریت صحنه جنایت را بر عهده دارد آمریکای جنایت کار است.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: رژیم جنایت کار اسرائیل کینه و بغض شکست در میدان را با بمب بر سر کودکان و زنان و مردم بی پناه خالی می کند و این نشان ترس و ضعف این رژیم است اما این بشارت ولی امر مسلمین جهان در دیدار با شیخ زکزکاکی است که فرمودند حرکتی که در فلسطین آغاز شده،منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: اگر صف بندی ها را ببینیم به عمق بیان امام خامنه ای پی می بریم،که نه تنها ملت های منطقه،بلکه تمام دنیا به پشتیبانی از فلسطین برخواسته اند و این یعنی نابودی اسرائیل نزدیک است. ملت های منطقه و جبهه مقاومت به نقطه جوش رسیده اند و دیگر نمی توان جلوی نیروهای مقاومت را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دولت های منطقه و دنیا باید از مرحله بیانه دادن به واکنش عملی برسند و از مردم و ملت های خود عقب نماند. امروز حقیقت کاملا آشکار شده است و حق و باطل مشخص است. هر کسی کوچک ترین تردیدی در حمایت از فلسطین و غزه بکند یا سکوت کند در این جنایت شریک است.

امام جمعه سرخ‌رود بیان داشت: تمام نخبگان و فعالین مجازی و …باید صراحتا اعلام موضع کنند. آن مظلوم نمایی که رژیم صهیونیستی در طول این سال ها با رسانه های مزدور انجام داد با عملیات طوفان القصی و جنایت های آن به یکباره بر ملا شد و چهره کریه خود را نمایان کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با اشاره به اینکه همه ما باید در تبيين جنایت های اسرائیل اقدام کنیم، گفت: جایی که رسانه ها وابسته این جنایت ها را سانسور می کنند. البته همه ما به فرماندهی شطرنج گونه و حساسیت جبهه مقاومت ایمان داریم، مطمئنا جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران انتقام جنایت ها را خواهد گرفت چون یک خطای محاسباتی ممکن است تمام جانفشانی ها را بی اثر یا کم اثر کند.

وی عنوان کرد: قطعا بلای عظیم تری نسبت به آنچه در عملیات طوفان القصی برای اسرائیل اتفاق افتاد، در انتظار این رژیم است. اتفاقات فلسطین نقاب دروغین آزادی بیان و حقوق بشر غربی را بر ملا کرد،جایی که سوزاندن قرآن و اهانت به پیامبر اسلام آزاد است اما حمایت از فلسطین و حرف از زدن هلوکاست جرم است. در داخل هم هستند مزدورانی که سال گذشته برای اتفاقی که افتاد و یک خانم به خاطر بیماری فوت کرد، فتنه زن زندگی آزادی راه انداختند و عامل دشمن شدند برای ایجاد آشوب و ناامنی،اما برای جنایت های بی سابقه کربلای غزه خفقان گرفتند و یا آن مولوی منافق که نظام را متهم می کرد امروز اسرائیل جنایت کار را به رسمیت می شناسد.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه حقیقتا یکی از نکات مثبت این جنگ شاختن منافقان است، افزود: اعتقاد ما این است یکی از رازهای مسئله ظهور نابودی اسرائیل و آزادی فلسطين است و هنگامی که فلسطین آزاد شود، مسیر ظهور بقیه الله هموار خواهد شد، چون امام در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند و در روایات داریم ايرانی ها این جرثمه فساد را نابود خواهند کرد، آنها را از خانه هایشان بیرون خواهند کشید و انتقام می گیرند.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: از همین تریبون اعلام می کنیم آماده مبارزه با اسرائیل هستیم و گوشمان به فرمان ولی است تا حکم جهاد دهند و آن زمان است که اسرائیل را به جهنمی برای غاصبان و ظالمان تبدیل خواهیم کرد. الیس الصبح بقریب..
وی یادآور شد: اگر جمهوری اسلامی نبود و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم نبود، امروز یک دولت دست نشانده ای به نام داعش بر سر کار بود که دولت های منطقه در حال عادی سازی رابطه با آن بودند.ای کاش انقلاب اسلامی ۳۰ سال زودتر پیروز می شد تا از به وجود آمدن غده سرطانی به نام اسرائیل جلوگیری می‌کرد.
امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: وقتی استکبار تمام حربه های خود را از جنگ نظامی و رسانه ای گرفته تا تحریم و فتنه بر علیه جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرد، یعنی این ایران و آرمان های انقلاب است که مانع رسیدن تمام اهداف آنها در منطقه شده است اما وقتی می بیند در جنگ رودرو و تحریم و فتنه شکست می خورد، در جهت آندولدیسزه کردن و استحاله فرهنگی و فکری ایران بر می آید و مهم ترین حربه آن از بین بردن حیا و عفت و حجاب زنان است.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: همه بدانند که دشمن با پروپاگاندای زن زندگی آزادی و حمایت از زنان به دنبال فروپاشی ایران است.و چه کوته فکر و حقیرند افرادی که در این فتنه‌،پازل دشمن را تکمیل کردند.
وی ضمن تقدیر و تشکر می کنیم از مدیر سابق جهاد کشاورزی استان، افزود: ان شالله زحمات ایشان مشمول اجر و عنایت خداوند باشد و از خداوند توفیق خدمت برای سرپرست محترم جهاد کشاورزی مسئلت داریم. همانطور که همه عزیزان واقفند مازندران قطب تولید برنج، یکی از اساسی ترین محصولات کشاورزی است. متاسفانه در سال های اخیر بی مهری ها و کم کاری های زیادی پيرامون این محصول استراتژیک انجام شده است.
امام جمعه سرخ‌رود بیان کرد: موضوعات حل نشده زیادی پيرامون این مسئله وجود دارد، از واردات بی رویه و در زمان بندی نامناسب گرفته تا عدم مدیریت و حمایت مناسب در زمینه کود و ادوات کشاورزی و سوخت و خرید تضمینی. همین این موضوعات حل نشده باعث شده کشاورزان زحمت کش،آنطور که باید و شاید از عواید دست رنج خود برخوردار نشوند.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: از دولت انقلابی و مسئولین مربوطه انتظار می رود در جهت منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی عمل کنند. همانگونه که مدیریت در موضوع گندم باعث حمایت از کشاورز و افزایش تولید و کاهش وابستگی شد،در قضیه برنج هم باید به اینگونه عمل شود.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.