5
رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد:

افتتاح ۳ خانه ورزش روستایی در دهه فجر

  • کد خبر : 2979
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
افتتاح ۳ خانه ورزش روستایی در دهه فجر
رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در ۳ روستای معلم‌کلا، شومیا و کلوده در صورت تامین اقلام ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خبر داد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ مهدی شعبانپور در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان در خصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های فرهنگی ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تمام شهیدان راه انقلاب اظهار کرد: هرساله در ایام دهه فجر اداره ورزش و جوانان برنامه ها و مسابقاتی را اجرا میکند که از زمان شیوع ویروس کرونا دچار محدودیت شده است.

وی افزود: امسال نیز با وجود تمام محدودیت هایی که نوع جدید ویروس کرونا‌ ایجاد کرده است در صورت مجوز ستاد کرونا مسابقات سوارکاری استقامت،همایش پیاده روی خانوادگی،همایش دوچرخه سواری،مسابقات ورزشی رشته کشتی،کنگ‌فو،رزمی،فوتبال،هندبال و بسکتبال را خواهیم داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد همچنین از برگزاری جشنواره ورزشهای روستایی در روستای معلم کلا ک افتتاح ۳ خانه ورزش در روستاهای معلم‌کلا،شومیا و کلوده خبر داد.

شعبانپور برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط سمن ها،شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط جامعه ورزشی شهرستان،مسابقات هوگام قهرمانی آقایان و بانوان استان در سرخرود،مسابقات تیراندازی کشور جام فجر ۱۵ بهمن و مسابقات شمشیربازی استان ۲۳ بهمن را نیز در لیست برنامه های این ایام قرار داد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.