1

افتتاح یک خانه محروم در روستای علی‌آباد بخش سرخ‌رودِ محمودآباد

  • کد خبر : 6899
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
افتتاح یک خانه محروم در روستای علی‌آباد بخش سرخ‌رودِ محمودآباد
یک خانه محروم در روستای علی‌آباد بخش سرخ‌رودِ محمودآباد به‌همت سپاه شهرستان و کمیته امداد امام (ره) تحویل خانواده نیازمند شد.

به گزارش “خط شمال” همزمان با چهامین روز از دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی(ع)، یک واحد خانه محروم  با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندان، امام جمعه سرخ رود، فرماندار محمودآباد، فرزانه نماینده مجلس، بخشدار سرخ رود، فرمانده سپاه شهرستان و نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان در روستای علی آباد بخش سرخ رود افتتاح شده است.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این افتتاح ۴ اظهار کرد: هزینه ساخت این منازل مسکونی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که با همت و تلاش شبانه روزی گروه بسیج سازندگی،سپاه و گروه‌های جهادی و خیرین و بنیاد مسکن و کمیته امداد انجام شده است.

وی افزود: از آنجایی که کار بسیج و سپاه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است کار ساخت این منازل در بازه زمانی یک سال آماده شده است.

حجت الاسلام امام جمعه سرخ رود ضمن عرض تبریک مولود کعبه حضرت علی علیه السلام از همه کسانی که در این ساخت منزل محروم شرکت کردن قدردانی از خداوند منان برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی خواستار بود.

روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد نیز با اشاره به رویکرد جهادی در ساخت این منازل از تمامی دست‌اندرکاران این پروژه که هدفی جز ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان و گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها ندارند قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.