14

افتتاح ستاد تسهیلات سفر در شهر سرخ‌رود/ مازندران هوشمند، هدف‌گذاری جدی توسعه استان است

  • کد خبر : 14907
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
افتتاح ستاد تسهیلات سفر در شهر سرخ‌رود/ مازندران هوشمند، هدف‌گذاری جدی توسعه استان است
آیین افتتاح ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهر سرخ‌رود با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران، علیزاده فرماندار، مهندس کبود شهردار سرخ‌رود، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” محمود حسینی‌پور در جمع خبرنگاران حاضر در آیین افتتاح ستاد نوروزی شهر سرخ‌رود با اشاره به تمهیدات لازم در ستادهای نوروزی استان مازندران واقع در شهرستان‌ها، اظهار داشت: از سه ماه قبل از پایان سال، ستاد سفرهای استانی را فعال کردیم و جلسات متعدد با شهرداران و فرمانداران برگزار شد چراکه به دنبال تغییر سیما و منظر استان و منتاسب با مقصد گردشگری باشد.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار گرفتیم که به دنبال تغییر  سیمای مازندران هستیم که استانی هوشمند را فعال کنیم و در پی آن سال گذشته تفاهم نامه‌ای را با وزارت ارتباطات امضا کردیم برای برقراری ساختار هوشمند که برای رفاه حال مردم و گردشگران است.

استاندار مازندران تصریح کرد: مهمترین شاخص برای هوشمندسازی مازندران توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه صنعت گردشگری است. ‎

حسینی‌پور یادآور شد: یکی از موضوعات مهم ما در استان مازندران، بحث پسماند است چراکه این استان مظهر تولید محصولات طبیعی در کشور بوده و علت مراجعه زیاد گردشگران به مازندران همین موضوع خواهد بود، به همین دلیل پوشش نه به زباله ایجاد شد تا فرهنگ‌سازی انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به واسطه گستردگی مسافران در ایان تعطیلات همشهریان با مشکلاتی از جمله ترافیک خواهند شد بنابراین درصدد ایجاد شرایطی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استانی هستیم که مقصد گردشگری است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.