8

افتتاح سالن ورزشی چنگ میانی با اعتبار 6 میلیارد تومانی در سرخ‌رود

  • کد خبر : 14630
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
افتتاح سالن ورزشی چنگ میانی با اعتبار 6 میلیارد تومانی در سرخ‌رود
شهردار سرخ‌رود از افتتاح سالن ورزشی چنگ میانی با اعتبار 6 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در هفتمین روز از دهه فجر دو پروژه عمرانی پارک بانوان با اعتبار 13 میلیارد تومانی و دیوار حفاظتی حد فاصل سد لاستیکی تا پل شهید کریمی با اعتبار 30 میلیارد تومانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش “خط شمال” مهندس محسن کبود فیروزجایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خط شمال، اظهار داشت: در آیین کلنگ‌زنی سالن چنگ‌میانی تا امروز پایین کار یکسال گذشت و همه موانع را پذیرفتیم تا گوشه‌ای از کار با موفقیت و زود به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: این سالن ۱۴ سال پیش کلنگ‌زنی شد اما به اتمام نرسیده بود که با همکاری اعضای شورای شهر این پروژه به ثمر و بهره‌برداری رسید.

شهردار سرخ‌رود ادامه داد: پروژه‌های عمرانی زیادی در سطح شهر در حال اجرا است از جمله پروژه دیوار حفاظتی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان اما این سالن ورزشی با اعتبار ۶ میلیاردیکه امروز به افتتاح رسید بیشتر از سایر پروژه‌ها حائز اهمیت است چراکه از لحاظ فرهنگی و سلامت اجتماعی شهروندان برایمان بسیار مهم است.

مهندس کبود فیروزجایی خاطرنشان کرد: امروز نیاز به همکاری اداره آب و گاز داریم تا همراه باشندکه به نتیجه‌ای مطلوب برسیم و مردم و شهروندان از این مکان لذت ببرند؛ ما فراتر از موضوع هزینه‌ای اولیه که ۳ میلیارد بود، عمل کرده و به این موفقیت امید داریم چراکه این مراکز باعث شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: بزرگترین افتخار ما این است که امسال بالغ بر ۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار ‌6 هزار میلیارد ریال در حال افتتاح و ساخت در همه حوزه‌های شهری داریم که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.