5
نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد خبر داد:

افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار 6 میلیارد تومانی در روستای لامیزده/ درصدد تحقق توسعه پروژه‌های عمرانی روستا هستیم

  • کد خبر : 11552
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار 6 میلیارد تومانی در روستای لامیزده/ درصدد تحقق توسعه پروژه‌های عمرانی روستا هستیم
نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد از افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار 6 میلیارد تومانی در روستای لامیزده خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بیشتر در راستای توسعه روستا بوده تا شرمنده مردم نباشیم.

به گزارش “خط شمال” عبدلله صادقی رییس شورای لامیزده و نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص افتتاح پروژه احداث دکل مخابرات این روستا که در سال 1401 به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: در طی یک سال تلاش بی‌وقفه‌ و شبانه‌روزی مهندس خاکپور رییس اداره مخابرات محمودآباد و دیگر همکاران در استان و شهرستان توانستیم این دکل را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه 20 سال انتظار مردم این منطقه با افتتاح این پروژه به پایان رسید، افزود: در پنجمین روز از هفته دولت آئین دکل مخابرات همراه اول در این منطقه به بهربرداری رسید.

نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر حدود ۶ میلیارد تومان هزینه در برداشت تا به مرحله تولید برسد.

صادقی خاطرنشان کرد: این دکل مخابراتی علیرغم روستای لامیزده، روستای بولیده، کرچک نوایی، کرچک لاریجان و سنگ‌کتی را تحت پوشش قرار داده است.

وی یادآور شد: این پروژه را با تمام مشکلات و فرازنشیب‌هایش در اولین فرصت شروع به ساخت کردیم تا مردم این منطقه از مشکلات کمبود سیگنال مخابراتی آسوده خاطر شوند.

نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد از آینده روشن برای مردم منطقه و طرح‌های دیگر خبر داد و گفت: به واسطه زحمات مهندس فرزانه نماینده مردم در مجلس، دکتر علیزاده فرماندار، مهندس اسلامی بخشدار مرکزی و ارتباط با استان پیگیری این پروژه انجام شد و امیدواریم شاهد بهره‌برداری پروژه‌های بیشتر باشیم.

صادقی ضمن تشکر از دهیاری و شورای اسلامی لامیزده بیان داشت: برای افتتاح این پروژه نیاز به کانال‌کشی فیبرنوری داشتیم که توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای لامیزده انجام شد و به روند پیشرفت کار کمک بسیاری کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما شرمنده مردم این منطقه هستیم، افزود: امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بیشتر در روستای لامیزده باشیم.

*مسئولان باید برای ارائه خدمات به مردم تلاش کنند

ولی‌الله فرزانه نیز در آئین افتتاح دکل مخابراتی BTS در روستای لامیزه گفت: دولتمردان در طول یک سال خدماتی را به مردم ارائه دادند و امروز در هفته دولت نقش خاصی ایفا کردند.

وی افزود: طی سال گذشته در این مکان کلنگ پروژه، به همت یک زنجیره‌ به زمین زده شد و اکنون شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در پایان تصریح کرد: مردم باید شیرینی این افتتاح را بچشند و زحمات این نظام را به یاد داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.