0

افتتاح اولین چایخانه دانش‌آموزی حضرت رضا(ع) در محمودآباد

  • کد خبر : 17347
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
افتتاح اولین چایخانه دانش‌آموزی حضرت رضا(ع) در محمودآباد
اولین چایخانه دانش‌آموزی حضرت رضا(ع) با همکاری خادمیاران رضوی در محمودآباد افتتاح شده است.

به گزارش “خط شمال” سیدعلی هاشمی‌نسب مسئول دفتر کانون خادمیاران محمودآباد با اعلام این خبر اظهار داشت: هم‌زمان با اولین روز مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، اولین چایخانه دانش‌آموزی حضرت رضا(ع) که به ابتکار کانون فرهنگی تربیتی رضوان، وابسته به اداره آموزش و پرورش محمودآباد و با همکاری خادمیاران رضوی این شهرستان در سه‌راه مرکزی شهر برپا شده بود، با حضور مسئولان شهرستان، افتتاح شد.

وی گفت: در اولین روز فعالیت این چایخانه دانش‌آموزی، دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فاطمیه، به عنوان خادمان چایخانه در آن مکان به انجام خدمت پرداختند.

مسئول دفتر کانون خادمیاران محمودآباد افزود: این چایخانه دانش‌آموزی در هفته اول مهرماه در سه‌راه مرکزی دایر خواهد بود و هر روز دانش‌آموزان یک مدرسه به عنوان خادمان چایخانه از شهروندان با ارائه چای حضرتی پذیرایی خواهند کرد.

هاشمی‌نسب خاطرنشان کرد: سازه چایخانه به همت خادمیاران محمودآبادی یک روز قبل برپا شد و همراه با تجهیزات پذیرایی در اختیار کانون فرهنگی تربیتی رضوان قرار گرفت تا طرح چایخانه دانش‌آموزی خود را در آن اجرا کند.

گفتنی است طرح چایخانه دانش‌آموزی حضرت رضا(ع)، طرح برگزیده کشوری است و سیده لیلا حسینی، مدیر کانون فرهنگی تربیتی رضوان شهرستان محمودآباد که خود از خادمیاران رضوی این شهرستان نیز هست، به‌عنوان ارائه‌کننده این طرح در جشنواره کارینو(ایده‌های برتر مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی کل کشور) که در اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار شده بود، از بین بیش از ۱۴۰۰ طرح ارائه شده توسط مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور، رتبه اول را به خود اختصاص داده بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=17347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.