3

اغتشاشات اخیر؛ به نوعی کودتا بر علیه نظام در بستر فضای مجازی است

  • کد خبر : 6135
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
اغتشاشات اخیر؛ به نوعی کودتا بر علیه نظام در بستر فضای مجازی است
امام جمعه سرخ‌رود با خطاب به مسئولان که آیا در جریان هستند این اغتشاشات به نوعی کودتا بر علیه نظام در بستر فضای مجازی بود، گفت: هر چه از زمان اغتشاشات می‌گذرد، توان دشمنان و مزدوران آن‌ها رو به افول می‌رود، حتی تبلیغات گسترده آن‌ها برای اعتصاب عمومی با شکست مفتضحانه روبرو شد. حقیقتا بصیرت مردم، هوشیاری نیروهای حافظ امنيت و کنترل و مدیریت فضای مجازی در ناکام گذاشتن دشمن بسیار تاثیر گذار بود.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه دشمن که در همراه کردن مردم ناکام مانده،دیگر آن نقاب دروغین آزادی را هم از چهره برداشته است، اظهار داشت: دشمن دیوانه بار توسط مزدوران اجیر شده خود، دست به ترور و آدم کشی می زند. این نشان دهنده حقانيت نظام و باطل بودن دشمنان است که برای رسیدن به مقاصد پلید خود دست به هر اقدام وحشیانه‌ای می زنند.

وی افزود: موضوعی که در این بین موجب نگرانی است، بعضی از مسئولین با وجود اینکه هنوز آتش این اغتشاشات کاملا خاموش نشده، حرف از رفع محدودیت بعضی شبکه های مجازی می زنند. آیا این عزیزان و در رأس آن ریاست محترم مجلس،در جریان چندین هزار دروغی که در این پيام رسان ها گفته شد هستند.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: آیا در جریان هستند فرهنگ و اعتقادات و خانواده و دختران و پسران ما در بستر این فضای یله و رها در حال ذبح شدن هستند؛ ریاست محترم مجلس اطلاع دارد که حتی نام و تصویر دوست شهید او یعنی حاج قاسم سلیمانی را نمی توان در این فضا قرار داد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: چرا نمی خواهید به توصیه ها و منویات پیاپی و مستمر رهبر معظم انقلاب،حضرت امام خامنه‌ای،پیرامون فضای مجازی،اقدام موثر انجام دهید. چرا حالا که فرصتی دست داد،تا با تمام توان از پیام رسان ها و پلتفرم های داخلی حمایت کنید،کم کاری می کنید.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تمرکز دشمن در این جنگ ترکیبی و شناختی بر روی فضای مجازی است،چرا نمی خواهید،این فرصت را از دشمن بگیرید و او را ناکام بگذارید. مردم و جریان انقلاب به شما اعتماد کردند،تا انقلابی عمل کنید،نه اینکه رفتارهای پوپولیستی از خود نشان دهید.

امام جمعه سرخ رود عنوان داشت: بیش از دو سال از عمر مجلس می گذرد و ما هنوز منتظر شفافیت آرا در مجلس هستیم،چرا این کار انجام نمی شود.
اگر حقیقتا کسب و کار مردم در بستر فضای مجازی برای شما اهمیت دارد،تمام تلاش خود را برای حمایت از شبکه ملی اطلاعات و حمایت از پلتفرم های داخلی بگذارید.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: مطمئن باشید جوانان نخبه ما از لحاظ فنی قادر هستند از پس گسترش فضای مجازی برآيند و کسب و کار مردم را در این بستر رونق بخشند. قبلا هم گفتیم دیگر از قصور و تقصیرهای مسئولین در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد و نمی گذاریم کلام رهبر در این زمینه بر زمین بماند و دشمنان ما از گروهک های تروریستی و حامیان آنها بدانند کار از پیغام دادن گذشته است،و تا زمانی که جمهوری اسلامی درس عبرت آموز و پشیمان کننده به آنها ندهد،ساکت نخواهد نشست.

وی یادآور شد: آمریکا و اسرائیل و سعودی و دست‌نشانده های آنها دیگر خواب راحت را به چشم نخواهند دید. ان شالله تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی با قدرت و صلابت شرکت خواهد کرد.

امام جمعه سرخ رود افزود: همانطور که در مراسم بدرقه و دیدار با ریاست جمهوری تاکید شد،بازیکنان تیم ملی نماینده تمام مردم ایران هستند،زیر پرچمی بازی می کنند که ۳۰۰ هزار شهید عزیز برای آن داده شد؛ مادر عزیز سه شهید والا مقام خالقی فر در این مراسم حضور داشتند و به شما توصیه مادرانه کردند،بدانید حمایت و دعای خير تمام مردم ایران بدرقه راهتان است،این سرمایه بزرگ را غنیمت بدانید و روسیاهی آن بماند برای آنهایی که برای حذف تیم ملی تلاش کردند،اما خودشان حذف شدند.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان گفت: روسیاهی آن بماند برای آن دسته افرادی که از قبل این نظام فربه شدند،و پول های مفت چند ده میلیاردی می گیرند،اما بر روی این نظام چنگ می زنند. به طور جدی خواستار برخورد جدی با این گونه افراد هستیم تا دستشان از پول بیت المال قطع شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.