7

اعزام بیش از هفت هزار زائر مازندرانی به اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر

  • کد خبر : 7842
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
اعزام بیش از هفت هزار زائر مازندرانی به اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر
مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر اعزام بیش از هفت هزار زائر مازندرانی به اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر خبر داد و گفت: نزدیک به 7 هزار و پانصد زائر خواهر و بردار به این اردوگاه اعزام شده و از برنامه‌های فرهنگی این اردوگاه استفاده می‌کنند.

به گزارش “خط شمال” عبدالله گرزین در جمع خبرنگاران در خصوص ارائه خدمات اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر اظهار داشت: اردوگاه شهید بلبلاسی از شروع راهیان نور از 9 اسفند تا امروز میزبان زائران مازندرانی بوده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه اردوگاه برای زائرین، شرکت در رزمایش فرهنگی با نگاه تربیتی خواهد بود.

مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر تصریح کرد: زائران از خدمات موکب و ایستگاه‌های صلواتی استفاده می‌کنند، تاکنون 100 خادم بردار و خواهر اعزام شدند به اردوگاه که در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند؛ در مرحله دوم نیز 100 خادم بردار و خواهر به اردوگاه اعزام شدند.

گرزین با اشاره به اینکه راهیان نور مظهر بروز و ظهور تمام فضائل اخلاقی و سیره شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که راهیان نور یک فناوری است که می تواند سبک زندگی شهدا را به نسل بعد منتقل کند.

وی ادامه داد: امروز یکی از نیازهای نسل دهه هشتاد و نودی های ما جهاد تبیین با مولفه‌های حاکم بر سیره شهدا است.

مسئول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر بیان کرد: اگر بتوانیم سیره شهدا را در گام دوم انقلاب برای نسل جدید تبیین کنیم قطعا می توان آن دغدغه ها و ایثارگری ها را نشان دهیم.

گرزین در پایان یادآور شد: راهیان نور امروز به عنوان بزرگترین ماموریت فرهنگی کشور است؛ فضاسازی به خوبی انجام می شود تا زائران بتوانند از زیارت و اسکان با اکانات عالی برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.