5

اعتبارات شهری به ۱,۰۰۰ میلیارد تومان رسید

  • کد خبر : 16734
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
اعتبارات شهری به ۱,۰۰۰ میلیارد تومان رسید
شهردار سرخ‌رود گفت: با ۱۶ میلیارد تومان شهرداری را تحویل گرفتم و امروز اعتبارات ما به هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش “خط شمال” محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه، اظهار داشت: شهرداری سرخ‌رود تعامل کامل با خبرنگاران دارد و تشکر می‌کنیم از حضور همیشگی اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مجموعه شهری که برای اطلاع رسانی به مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: از منابع مازندران می‌شود بودجه و برنامه‌های کشور را تأمین کرد چراکه از همه نعمات بهره مند هستیم، هدف ما از اجرای برنامه‌ها در شهر سرخ رود با هم صدایی اعضای شورا انجام می‌شود.

شهردار سرخ رود افزود: با ۱۶ میلیارد تومان شهرداری را تحویل گرفتم و امروز اعتبارات ما به هزار میلیارد تومان رسید.

کبود فیروزجایی ادامه داد: تأمین اب شرب و پیگیری مشکل را وظیفه خود می‌دانیم و در پی رفع آن هستیم، رفع مشکل فاضلاب شهری و فکر به آینده شهر از جمله برنامه‌های بعدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی میراث دار محیط زیست برای آیندگان باشیم، سرعت عمل در انجام پروژه های عمرانی با تعریف بسته‌های سرمایه گذاری محقق می‌شود.

شهردار سرخ‌رود یادآور شد: طرحی را در شهر می‌بینیم که همخوان شهر باشد و برای رسیدن به آرمان‌های اصلی به زیر ساخت‌ها توجه داریم تا به توسعه شهری دست یابیم.

کبود فیروزجایی در پایان گفت: بحث پسماند را می‌توان با شهرهای دیگه حل کرد، در پهنه نور و محموداباد دیده شدیم اما نمی‌توان فاضلاب را این چنین براورد کرد این کارها باید به سمتی برود تا بتوانیم به نسل آینده توسعه پایدار را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.